S: Razer Tiamat 7.1

  • Jeg sælger mit Razer Tiamat 7.1 da jeg hellere vil have et andet headset som passer mig bedre, det har tjent mig vel og har fantastisk lyd! desværre er det bare ikke hvad jeg har brug for mere og vælger derfor at sælge det til nogen som måske vil elske det lige så meget som jeg har gjort, jeg har passet rigtig godt på det (derfor prisen) det er lidt over 1 år gammelt.
    Prisen kan forhandles! :)
    der medfølger:
    -Tiamat 7.1 headset
    -Creative X-Fi Soundblaster 7.1 (lydkort)
    -Ekstra USB strømforsyning i tilfælde af at der ikke kommer nok strøm til headsettet via en normal USB port på PC'en.
    Pris: 1000 Kr
    Befinder sig i nærheden af Kolding
    http://tinypic.com/r/dmy4hy/5

  • Vil ikke spamme din tråd, men et år gammelt headset, som det virkertil du har brugt en del, set ud fra du har været glad for det. Et nyt koster 1200kr, og ja, du smider et lydkort i et 350kr fra ny.


    Tror du skal være heldig herinde for at sælge det til 1000kr. En seriøs vurdering fra min side er, du skal prøve dba.dk. Der tror jeg du kan være mere heldig, end på et nørd forum, sorry to say.


    Beklager SPAM.

  • Det er helt iorden, jeg har også skrevet at prisen kunne vi forhandle om, men som man kan se på billedet har jeg stadig original kasse, og jeg har passet helt vildt godt på,


    men mange tak for din kommentar