Xbox One?

  • Halløj..


    Er der egentlig nogle tweak'ere der har, eller skal have en Xbox One?


    Jeg har selv bestilt en hjem fra amazon.de som kommer på mandag.
    Det er en Day One Edition med Fifa 14 inkluderet, og ud over det har jeg købt CoD:Ghosts, Dead Rising 3 og Forza 5.


    Glæder mig sygt meget til posten kommer med den mandag morgen.

  • Nah kan se netflix på min computer ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Fint og urelevant svar..
    Hvad har Netflix med det at gøre?


    Vil heller ikke selv bruge den til Netflix.
    Det ser jeg enten direkte på mit Smart TV eller på iPad'en.


    Xbox One bruger sgu for meget strøm til bare at blive brugt til Netflix.

  • Tror lige jeg venter et halvt år under alle omstændigheder - Har set videoer om hvor dårlig begge systemer kører ud af boksen lige nu og det er ikke pænt.


    Se f.eks. VideoGameAwesome's lange stream på Youtube. Specielt Kinect har store problemer.
    http://www.youtube.com/watch?v=lNEZ8M6k_II


    Mén - Havde 360 sidste generation, og jeg kan bedre lide hardware designet på PS4'eren. Så selv om jeg elsker Microsoft's nye "klods design", Metro så bliver det nok en PS4. Så kan jeg spillere videre på nye spil i serier jeg ikke fik prøvet på PS3 (har en PS3 på vej til låns)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Er selv ret så ligeglad med designet på selve konsollen.
    Er jo TV'et jeg kigger på når jeg spiller.


    Og da det hele står inde i mit Game Room, så er det ikke noget jeg skal kigge på når jeg går rundt i resten af lejligheden.
    Men synes da hverken PS4 eller Xbox One er særlige slemme.
    Ved mange sammenligner Xbox One med en gammel VHS maskine, men jeg kan nu godt li' den.


    Glæder mig rigtigt meget til Dead Rising 3, og så skal jeg self. spille videre på multiplayer-delen i Ghosts.
    Forza 5 bliver også helt fantastisk.
    Lyd siden i det spil skulle være helt eminent.


    Men det jeg egentlig glæder mig mest til er den nye controller.
    Alt hvad jeg har hørt er, at den er helt fantastisk.
    Burde den også være når Microsoft har brugt over $100 mio. på at udvikle den. :D

  • Jeg taler udelukkende om det interne køle layout. Xbox'en er stort set hul indeni udover en kæmpe plastik blæser ovenpå chippen. PS4'eren har udnyttet hver millimeter med udluftningskanaler overalt.


    100 Mio er jo ikke et kvalitetsstempel som så. Sony har jo mulighed for at trække på alle deres konsoller og laptop designs for at opnå det samme. Microsoft er ikke en hardware producent, så de skal bruge flere penge.


    Den nye controller skulle være forfærdelig til Xbox - Den har utroligt skarpe kanter på de analoge strik så forvent vabler. :pinch:


    Men hver sin egen - Jeg har det helt fint på min PC her og nu. Intet behov for at skifte ud med en konsol til de priser de har nu. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Den nye controller skulle være forfærdelig til Xbox - Den har utroligt skarpe kanter på de analoge strik så forvent vabler. :pinch:
    Men hver sin egen - Jeg har det helt fint på min PC her og nu. Intet behov for at skifte ud med en konsol til de priser de har nu. :)


    Wow, det er du den første jeg ser skrive...
    Alle reviews jeg har set af controlleren siger at den er absolut genial.


    Jeg synes jo også at 360 controlleren er super lækker at spille med.
    PS3 controlleren er alt for lille til mine hænder, og spiller jeg med den et par timer får jeg ondt i håndleddene.


    Det jeg glæder mig mest til ved controlleren er de ekstra vibratormotorer der er i triggerne.
    Men skal nok komme med min mening i morgen når jeg får den. :)

  • Wow, det er du den første jeg ser skrive...
    Alle reviews jeg har set af controlleren siger at den er absolut genial.


    http://www.youtube.com/watch?v=d0SxknQXYu4&t=40m20s


    Nej det er jeg ikke - Men nu er det jo heller ikke mig der sidder med controlleren i hånden. Ikke at jeg syntes at 360's controller er særligt nænsom.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Spøjst..
    Har lige skrevet med flere af dem fra Xboxlife.dk der var med bus nede i fredags og hente en Xbox One hver,
    og ingen af dem har efter flere timer oplevede det.
    Og de siger alle at det er en absolut forbedring af den i forvejen super gode 360 controller.


    Så tror ikke jeg har noget at frygte med hensyn til controlleren, når min kommer i morgen.

  • Det var lidt tidligt :-)


    http://www.digitimes.com/news/a20131120PD210.html?mod=2


    Men okay det er jo ikke ligefrem fordi de har fået god presse.


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja hvis jeg lige havede råd.


    Men se den her hvis du for problemet med at spille titanfall http://www.engadget.com/2014/0…ners-from-calling-in-the/

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog