Battlefield 1942 Vietnam

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque



    Jeg er TOTALT solgt :D


    Ditto... :D


    Er dog gået over til Heli istedet for fly som jeg hovedsageligt brugte i DC .... BFV = Heli... :D ... Men der er sgu også nice jo... ;)


    Forskellen mellem DC og BFV er jo ENORM da banerne naturligvis er lige modsat .... Ørken vs. Jungle... Me like.. me like... :))


    Syntes det giver et langt mere dynamisk spil når banerne er jungle eller tæt bebygning da oplevelsen er mere intens end når der er frit udsyn milevidt omkring som der jo generalt er i DC ...


    og så er der jo også nogle forbedringer i bl.a. audio/visuelle effekter, musik, våben, grafik osv som gør det extra nice...


    ... For at sige det kort... :D

  • Det er alt for fedt det spil!


    Og ja, jeg synes at der er flest der vil være US force, hvilket jeg godt kan forstå ;) Sådan var det også i BF:1942 :)


    Btw. M16(With scope), M4A1, M60, LAW og cobra styrer! :))


  • Jep, helikopterne fungerer svinegodt i BFV. Jeg fatter bare ikke helt meningen med den redningssele man kan hejse ned, fra huey'en og chinook'en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Jep, helikopterne fungerer svinegodt i BFV. Jeg fatter bare ikke helt meningen med den redningssele man kan hejse ned, fra huey'en og chinook'en.


    Syntes jeg også... Var ikke så meget for dem i DC.... Men i BFV... GUF GUF... :T


    Den du kan hejse ned fra fx. huey´en er en "løfte-dimmer" så man kan flyve afsted men et køretøj... :))


    [Blocked Image: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/game_info/screenshots/pc/set2/scrn_6.jpg]


    ... Har dog ikke prøvet det. Har for travlt med at fyre misiler i hovederne på folk fra Cobra´en af... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Syntes jeg også... Var ikke så meget for dem i DC.... Men i BFV... GUF GUF... :T


    Den du kan hejse ned fra fx. huey´en er en "løfte-dimmer" så man kan flyve afsted men et køretøj... :))


    Uuuuuh 8o Nu sker der sku noget :D


    Tænker ikke så meget på at mobilisere, men snarer at dræbe folk ved at smide en 40tons tank i hovedet på dem :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Uuuuuh 8o Nu sker der sku noget :D


    Tænker ikke så meget på at mobilisere, men snarer at dræbe folk ved at smide en 40tons tank i hovedet på dem :evil:


    hehe... var også min første tanke da jeg læste om det i sin tid, men er aldrig kommet så langt at jeg har taget mig tid til det, men det ser uden tvivl nice ud.. :T


    Skulle måske prøve det og så få en medspiller til at stå på jorden og optage en film af det. *G* :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    hehe... var også min første tanke da jeg læste om det i sin tid, men er aldrig kommet så langt at jeg har taget mig tid til det, men det ser uden tvivl nice ud.. :T


    Skulle måske prøve det og så få en medspiller til at stå på jorden og optage en film af det. *G* :))


    Det skal vidst prøves af i morgen aften :D

  • Var der nogen der fandt ud at at bruge en No-CD til spillet? Jeg er også ved at være træt af larmen fra CD-Rom drevet! Desuden vil jeg gerne tage en Copi af min spille CD, for at helgardere mig for ikke at miste den pga. en ridse!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Var der nogen der fandt ud at at bruge en No-CD til spillet? Jeg er også ved at være træt af larmen fra CD-Rom drevet! Desuden vil jeg gerne tage en Copi af min spille CD, for at helgardere mig for ikke at miste den pga. en ridse!


    Nej, jeg fandt aldrig en NO-CD der virkede ordenligt, så jeg har lavet en ISO af CD-1 som jeg så bare har mountet og dermed kan starte spillet op uden at skulle smide en CD i dåsen.... Det kan jeg godt leve med indtil jeg finder en ordenligt NO-CD... ;)

  • Hvad brugte du? Kan jeg bruge CloneCD ?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Hvad brugte du? Kan jeg bruge CloneCD ?


    Brugte vist Alkohol 120% til det .... Bruger normalt FantomCD til sådan noget, men i dette tilfælde brugte jeg som sagt Alkohol 120% fordi jeg skulle kigge nærmere på det.


    PS : Kopibeskyttelse er : SafeDisc 2.9 ... ;)