Radeon HD 4870 [SOLGT!!!]

  • Hej, jeg sælger dette kort.


    ASUS 4870 512 mb Vram. Ingen kvittering da jeg har købt det brugt (på www.hwt.dk). Dette kort har jeg ikke så meget info om, andet end at personen der ejede det før mig skiftede BIOS og kølesystem. Køleløsning er en Zalman RV1000.


    Kortet har derfor ikke almindelig engine core clock på 750, men på 815. Kortet fungerer rigtig godt, og jeg har selv brugt det i snart et år.


    Det er vigtigt at sige, at man skal have en ledig FAN-slot i sit bundkort, da blæseren til grafikkortet skal tilsluttes bundkortet. Kortet holder fine temperaturer, omkring 55 grader i idle og ca 80 grader i load.


    HBO: 125,-
    Slå til pris: 175,-


    Jeg har én antistatisk pose, hvor grafikkortet kan blive pakket forsvarligt ned.


    Hilsen Peter, aeeroh@hotmail.com


    8240 Risskov

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

    Rettet en gang, sidst af p3t3r ().

  • Har du nogen erfaringer med hvilke spil kan den trække ? Knægtens "gamer" PC er af lidt ældre dato, men han er heller ikke så krævende, så det kunne godt være interessant.

  • Jeg kan i hvertfald fortælle dig mine erfaringer med kortet :)


    Jeg har spillet disse spil med kortet:


    - Heroes of Newerth
    (Kører rigtig godt)


    - Far Cry 2
    (Kører rigtig godt)
    - Crysis 2
    (Kører udmærket på High)
    - Battlefield 3
    (Her bliver kortet udfordret i multiplayer. Low-medium er nok mest optimalt)
    - Diablo III
    (Kører super med alt på high, også i 4-mands grupper med alt eye-candy osv)
    - World of Warcraft
    (Kører godt)
    - Blacklight Retribution
    (Kører fint. Kan dog godt droppe i FPS med alt på high/ultra. Men kører brilliant på medium.)


    Det klarer sig altså stadig udmærket. Men læg mærke til kortet "kun" understøtter DX 10.1 (ikke at det betyder særlig meget).


    P.S. Kortet har kørt sammen med en fx-6300, 8 GB RAM i en full hd opløsning. Tror kortet ville køre endnu bedre i lavere opløsninger.


    Hvis du vil spille spil som BF4, Far Cry 3, Crysis 3 i ultra skal du ikke købe kortet.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Det er bare i orden. Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.



    Husk du skal have 2x 6-pin stik til kortet. Hvis du kun har ét stik, burde jeg have et molex>6-pin stik du kan få med gratis i handlen.


    Venlig hilsen Peter

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Byder 125 afhentet, bor selv i Århus.

    Dit bud er accepteret ;) Jeg er dog ikke hjemme hele dagen i dag, men ellers er jeg hjemme stort set hver eftermiddag.


    Send lige en PM ;) Så kan du få adresse og telefon nr.

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13