S: High-end x79

  • Hejsa,


    Vil gerne nede i noget m-atx / itx..



    Derfor sælger jeg flg:


    Asus Rampage IV formula x79 - har org emb, og også kvit HBO: 1100
    i7 3930k - har kvit, ingen emb HBO: 2600
    4x4 1600 MHz team group team-elite ram - ingen kvit eller emb HBO: 400
    Noctua NH-d14 (evt) - har kvit og emb.. HBO: 300
    eVGA 680 sc sig 2GB - har kvit, emb og al tilbehør HBO: 1700
    1000w m2 CM psu, - har tilbehør, ingen emb eller kvit HBO: Byd
    Alt sammen i et fractal design define R4, - har emb kvit og alt tilbehør.. HBO: 400


    Kan sendes da jeg som sagt har emb til kabi..


    sælger gerne i dele, men kan ikke sende CPU i noget.. så det må købe finde ud af..


    Tingene er mellem ½ og 2 år gamle.. ALT fungere, så lad være med at spørge om det virker.. selvf gør det dét..
    Tingene befinder sig i Århus S.. Alle bud er enten afh. eller PP


    er gud i tråden osv..

  • Egentlig ikke :)
    Der følger som udgangspinkt ingen hdd med, har dog en 500GB 2.5" jeg kan smide med kvit og frit.. men nej ingen win.. er villig til at pre installere det, men ingen aktivering..

  • Hej igen, tak for det hurtige svar, men tror ikke jeg tør købe brugt alligevel :( nu ved jeg ikke hvad du regner med for hele computeren, men ville 4000kr med hdd og win installeret (ikke aktiveret) være helt ved siden af?
    altså afhentet i århus self ;)


    (ikke et officielt bud)

  • haha, fatter ikke folk giver så meget brugt, hvis det er rigtigt.. bare lige for at sammenligne en anden computer til salg her indefra [Sælges] Stationær gamer PC
    5,5k for;

    • CPU - Intel Core i5 2500K 3.3 GHz @ 4.3 GHz
    • CPU Cooler - Zalman CNPS11X Extreme
    • RAM - Corsair XMS3 2x4 GB 1333 Mhz
    • Motherboard - ASUS P8Z68-V LX LGA 1155
    • ODD - Samsung SH-222AB
    • HDD - Samsung Spinpoint F1 1TB 7200RPM
    • GFX - Gainward GTX 770 2GB :!:
    • PSU - Corsair HX750W
    • Case - NZXT Lexa S (Sort)
    • Keyboard - Logitech G710+ [Mekanisk tastatur m. Nordisk layout]
    • Mus - Logitech G9x
    • Musemåtte - Steelseries QcK Frost edition
    • Headset - Logitech G930 (Trådløse version af G35)
    • Skærm - HP 2009V


    altså som du selv siger har den jo været brugt halvt-2 år, lidt vild pris at få for en brugt pc. Held og lykke med salget.

  • Nej, det siger jeg ikke.. jeg siger tingene er mellem 6 mdr gamle og 2 år gamle..
    Desuden er mit jo en lidt anden klasse.. men tak for din indskydelse og ubrugelig observation..


    Og god jagt..

  • Hvis du bruger bare 1 min på google, vil du også opdage at bare min CPU koster 4000,- fra ny af..


    Hvis du bruger bare 1 min på google, vil du også opdage, at din CPU allerede er en generation bagefter. 4930K er nemlig udkommet, så hvorfor i alverden skulle man så købe en ældre til den pris? (4930K kan købes brugt for ca. 3000-3400kr og er ret ny på markedet, så de er ikke brugt over 1 måned).


    No hate! :9xo Jeg gør ikke det her for at irritere dig, men hvis du vælger at snakke ned til andre, så skal du også selv være klar på, at folk gør det samme til dig. Jeg læser ikke flere indlæg fra denne post, så spar besvarelsen, da jeg alligevel ikke læser den.


    God weekend (og det mener jeg - ingen sarkasme!) :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650