yep sdet gør ondt at blive slået med et skateboard, da jeg kender følesen, dog knækkede det sku, det var også sådan et billigt et fra Nord-Vest (A-Z)

MIT nye Skateboard er NICEE.. bliver nød til at vise det :D
- Mr.Mercie
- Lukket
-
-
noget alle sådan en stang jeg kom grindende ned af da boardet knækkede og jeg slog bollerne gevaldigt.
-
LOL! Voldmod
:T, har faktis set en lave det samme "stundt" og var max færdig af grin
-
hehe
d gør satme ondt
-
Oprindeligt indlæg af Voltmod
noget alle sådan en stang jeg kom grindende ned af da boardet knækkede og jeg slog bollerne gevaldigt.Gætter på at det var der øjnene hoppede ud, som på dit avatar... he he
Jeg skulle ikke op og køre på sådan et gelænder der, på et brædt med et par hjul under.
-
Oprindeligt indlæg af GLA
LOL! Voldmod:T, har faktis set en lave det samme "stundt" og var max færdig af grin
hader folk der griner af en hvis man prøver at lave noget sygt.. Hvis de ik selv kan finde ud af det synes jeg bare de skulle holde deres fede kæft.. og hvis de selv skater og kan finde ud af det, synes jeg de skulle tag og hjælpe i stedet.. -
hahahaahahah
LOL hans Øjene hoppede ud i små tråde og man kunne hører mit vredes skrig 20km borte
Så fik vi sat ham på plads origin
hehe
.. men true true
-
Oprindeligt indlæg af Voltmod
hahahaahahahLOL hans Øjene hoppede ud i små tråde og man kunne hører mit vredes skrig 20km borte
Ha ha...Du kunne se om bollerne var der, uden at bukke dig ned og kigge så...
-
hehehe...
-
Oprindeligt indlæg af v0e
Jeg har ollied en 12 trins trappe ! skulle bare lige ud med det, men jeg slog mig også gevaldigt
[Blocked Image: http://asvisual.free.fr/images/jamie%20ollie.JPG] <-- jamie thomas
Har man ikke først ollied en 12 trins trappe når man lander perfekt ? hihi
-
nååå skal du have en tudekiks OriGiN, ej jeg laver page gazz, sådan næsten da
-
Btw - jeg måtte lige tilføje det billede til tråden
gueeeesss whooooo!!!!
-
Oprindeligt indlæg af DarkhorZe
Btw - jeg måtte lige tilføje det billede til trådengueeeesss whooooo!!!!
lol
Men hun ser da helt fint ud, hende på billedet.
-
Oprindeligt indlæg af engel
lol
Men hun ser da helt fint ud, hende på billedet.
Var nu ikke det der var budskabet
-
ha ha ...
-
Man kan godt se at det er en offtopic tråd det her
-
Var der nogen der sagde spam? :]
-
Shush.
-
Billederne virker ikke ØV
-
Oprindeligt indlæg af GLA
nå går man ikke på bordel når man er 15, så lever vi vist i nogle forskellige verdenerellers så er det sikkert bare os skøre sønderjyder der er sådan
og skal vis heller ikke komme for godt i gang bruger også mange penge på min hobby smed lige 8000 for en ny cykel her sidste år og min bror "fik" en for nogle år siden der kostede 25000 kr. men den har sku også specielt lavet
skatebord er farlige? der er ingen styr og bremser på det skidthva med den her cykel..den dur
der skal lige smides lidt titan bolte.kranklejer.kæde og tandhjul på så dur den
http://www.gtbicycles.com/mountain/catalog/detail.php?id=400