Xbox 360 controller

  • Hej Tweak.
    Jeg har længe prøvet at finde ud af hvordan jeg bruger en Xbox 360 controller til computer. Men jeg har ikke kunne finde noget. Nogle der ved hvad jeg skal bruge f.eks. Og alt programmer, kabler eller UDB etc.
    Min pc kører med Windows 7 og min Xbox er en helt normal en, med de stik som følger med. Håber på at kunne få hjælp.
    Mvh Malthe

  • http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/info_47019.html


    du skal bruge dig sådan, den kan sikkert findes andre steder også =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeps, enten sådan en, eller en controller med ledning.
    Og der skal ikke nogen programmer til.
    Windows burde selv installere driverne til den.


    Eneste kan dog være hvis du vil spille spil der er så gamle de ikke understøtter controllere, så kan man bruge programmet Xpadder: http://xpadder.com/
    Med det program kan du få din Xbox controller til at agere mus og tastatur.

  • Lad os lige få en ting på det rene.


    Der er to Xbox controllere - En trådet, og en trådløs. Du får ikke den trådløse til at snakke med din PC uden en wireless receiver. Det kabel der medfølger er kune til opladning, der kører ikke data igennem.


    Den trådede derimod virker bare du sætter den i - Windows har allerede driverne til Xbox 360 controllers.


    Som Psycho er inde på kan du købe en separat receiver - Microsoft holdt op med at sælge dem separat for år siden, så de er svære at finde uden en controller bundle.


    Som Bubbi er inde på kan du bruge Xpadder, MotionInJoy og lign. programmer til at fake controlleren i spil som ikke understøtter dem normalt.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |