Microsoft Office 2007 - Word

  • Hej!
    Er lidt i tvivl om hvorvidt jeg er havnet det rigtige sted, men i al fald sidder jeg lidt med et problem.


    - Ved ikke helt om det er muligt, men ville høre om der var et geni der vidste om man kunne inddele et dokument i word. Lidt ligesom du har muligheden for at have flere tabs i Excel - i form af regneark.
    Er der mulighed for at man kan frembringe dette i word, men så der kun er tekst. Ved på forhånd godt at det er muligt at indsætte regneark i word, men det er ikke derhen jeg gerne vil.
    Ville gerne se om det var muligt at udnytte Excel's "regnearkfunktion" til almindelig tekstbehandling i Word.



    På forhånd tak!

  • Hvis det er til at holde styr på en masse dokumenter.eller lignende samlet, så tror jeg at du skal kigge udover word. Prøv at tage et kig på one-note eller lignende.


    /ask

  • Argh damn!
    Var lidt ude efter at undgå at skifte program.
    Ligger inde med en Office 2013 Pro plus som jeg ikke har installeret endnu, er der nogen af jer der ved om man kan gøre det på denne ?




    #Stephan

  • Hvad er det du skal bruge det til? Måske der er andre og bedre løsninger. Word er lavet til at skrive enkelte filer i, så hvis det ikke er det du vil er der måske andre bedre (og gratis) alternativer.


    /ask