S: SR-2, 2x Intel X5680, 24gb RAM + vandkølingsblokke (SOLGT)

  • Jeg sælger dette yderst lækre setup, som indeholder en helvedes til power, da der kommer nyt legetøj rullende ind.


    Med de to Intel Xeon X5680 har dette setup 12 kerner og dermed hele 24 tråde at gøre godt med.


    Selve bundkortet er en klasse for sig selv, som tillader at CPU'erne kan overclockes vis man mangler mere power.
    Og CPU'erne kan sammen med dette lækre bundkort nå nogle høje clocks, specielt fordi der er købt og installeret en EKWB vandblok til bundkortet, således det er mere stille, men også køligt under høj belastning og OC.
    CPU'erne har også være vandkølet i hele den tid jeg har haft dem, og vandblokkene medfølger også.
    Personligt har jeg ikke selv haft brug for overclocking da der er rigeligt med power ved bare stock clocks.


    Med til setuppet følger der også 24gb highend Corsair XM3 (2000 MHz, 9-10-9-27) og der kan opgraderes til yderligere 48gb hvis man er RAM sulten.


    Setuppet kan nemt bruges til gaming, hvor en af CPU'erne kan slås fra for at spare strøm.
    Men dette setup udfolder sig dog ved tunge belastninger som videoredigering, regneserver, virtuelle maskiner osv..


    CPU'erne er planslebet for lavere temps (de er over 2 år alligevel så garantien er væk) og bundkortet er isoleret med lak så det og CPU'erne er beskyttet mod kondens eller vandspild.


    Alt i alt et yderst lækkert og kraftfuldt setup med massere at features og PCI-e baner.
    Nyprisen ligger omkring de 30.000 kr. og med en smule OC kan dette setup følge selv med den nyeste generation, men til langt færre penge.


    Start bud: 7.000 kr.
    Køb nu: 9.000 kr.


    Kan afhentes og ses i aktion i Aarhus C eller sendes forsvarligt.