ER SOLGT - S: Billig stationær (MM-vision Monster Speciel)

  • Skal af med denne. Sælger samlet, men den kan jo hurtigst rippes til brug for reservedele og andet:






    • Gigabyte GA-EX58-UD4P
    • I7-920
    • PSU Seasonic SS-760KM X-Series
    • CPUK All Scythe Karma Cross Retail
    • SSD Intel 320 120GB Sata2
    • HDS 1000GB Samsung SataII HDD
    • Nvidia GF GTX285 1024MB PCI-E
    • Case RaidMax Smiodon cabinet
    • Pioneer DVD-216
    • Wifi Buffalo PCI N-STD
    • Memory (fandt dette i CPUz):


    Memory Type DDR3
    Memory Size 12 GBytes
    Channels Triple
    Memory Frequency 600.0 MHz (2:8)
    CAS# latency (CL) 9.0


    Med Win 7 + Office 2007, hvis det har interesse




    VH


    Kasper

  • Ikke for alvor. Jeg er klar over, at den er 3-4 år siden, den var top of line, men psu og ssd kan vel bruges selv i et moderne system og den trækker meget fint Photoshop o.l. En opgradering af af grafikken og så er det vel en fin lille gamer.

  • kunne også godt tænke mig at høre et hbo, da jeg sagtens kunne være interesseret !


    Ok, men så gider jeg ikke høre noget med at jeg er fuldstændig crazy, men jeg havde tænkt, at det ikke gav mening for mig at sælge for under 1500-2000 og når jeg lige skimmer DBA, så synes jeg, at priser starter ved 3000-4000 (nogle endda meget optimistiske).


    Såeeh.... priseide +2.000. Hvordan lyder det?


    Den er til salg her og et andet sted. Her til aften har jeg installeret win7 (der er 32bit/64bit-version med på DVD (opgraderingsversion)) og så kørte jeg noget Intel SSD-program, der efter en time fortalte, at SSD kører perfekt.


    Bor i KBH

  • Ikke fordi jeg er intra i din pc men ja omkring 2000-2500 ville jeg også skyde den til!
    Syntes ihvertfald du skal have 2000 for den pc det er jo stadig kvalitet!


    Og som du så rigtig siger bare smid et nymoderne grafikkort i og du har en gaming pc de næste 2-3 år.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb