Razer DeathAdder 3.5G samt Scarab

• AAhh det er vel at springe over hvor gærdet er lidt lavt.

link til mus på edbpriser her

der næste konklusionen om "on the fly". jamen det virker osse uden du hæver musen det kræver bare du har den gamle driver uden synapse 2.0. Der kan du ændre dpi i softwaren og det virker uden genstart lige med det samme.
    Efter at have kigget lidt nærmere på synapse 2.0, så kan du ændre dpi under fanepladet preformance, så der var du osse lidt for hurtig ude.
    Da de første deathadder kom ud stod der i papirerne at man skulle downloade drivere og software fra deres website og der var forklaringen på on the fly.

Idag hvor synapse 2.0 er cloudbaseret, er der jo ingen dikkedarer, download programmet og alt fungerer fra en start af on the fly.

At finde en mus som passer personligt er/kan være noget af en opgave og forskellig fra person til person, men deathadder passer osse perfekt til mig, da jeg bruger venstre håndsudgaven hvilket i sigselv begrænser udvalget enormt og jeg har en håndstørrelse hvor deathadder passer perfekt.

Mvh
    Sam

AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

• Hej Sam,

Tak for kritikken!

Den med prisen kan jeg godt følge dig i - Jeg havde ikke tænkt så langt, at det er den "normale" DeathAdder de i dag betegner som 3.5G. Der kunne jeg med fordel have læst beskrivelsen af produktet på edbpriser.

Angående "on-the-fly". Der vil jeg kun se mig delvist enig - men det er muligvis min definition af "On-the-fly" der er forkert her, eller dårligt udtrykt. Når jeg tænker "on-the-fly" DPI skift, så tænker jeg, at man kan skifte DPI inde midt i et spil, uden at skulle åbne et stykke software først - derfor mener jeg, at beskrivelsen "On-the-fly" er forkert. Og jeg mener ikke, at man kunne vælge nogle af knapperne på siden af musen, til at skifte DPI med.

Men jeg tager den selvfølgelig, helt og holdent, på mine skuldre, hvis det bare er min definition af "on-the-fly" der er forkert :9xo