Dino Crisis 1 vil ikke starte på min bærbar?

  • Hej allesammen



    Jeg har støvet mit gamle PC spil Dino Crisis fra min samling, og forsøgte at køre det på min Win 7 64-bit bærbar, men hver gang jeg prøver at køre det det viser et fejlmeddelelse om 16-bit spil og ikke compatible med 64-bit systemer, jeg prøvede at sætte den i 95 compatible tilstand og DosBox, men uden held



    Please hjælp ?(


    M.V.H MCcloud

  • Okay jeg fik spillet til at starte helt op nu :D


    Men problemet nu er at jeg kan ikke se filmene der i eller Capcom introen, jeg kan kun hører lyden og intet billede, jeg har prøvet at installere Intel Indeo 5.11 som følger med spillet, men hver gang jeg prøver at installere det forsvinder installeren og jeg hører ikke mere fra den ?( Jeg prøvede at gøre det helt samme på en anden bærbar og der kører og fungere det hele på :crazyeyes:


    Please hjælp gutter ;)

  • Nu har jeg ingen erfaringer med det pågældende spil, men har før haft problemer med at få gamle spil til at virke - selv i andre kompatibilitets-tilstande.


    Jeg testede engang Rune Halls (Meget gammelt spil) Det virkede på Windows 7 32-bit, men IKKE windows 7 64-bit, selv med ændret kompatibilitet (prøvede win95, 98 osv osv, lav opløsning) men intet har virket


    Jeg tror den eneste mulighed er, at skaffe en gammel computer med et gammelt styresystem

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13