NZXT Phantom 630

• Vi har efter hånden kigget på en del ting fra NZXT, og skal i dag kaste blikket på deres nyeste skud i deres Phantom serie – nemlig Phantom 630. Ligesom de andre Phantom kabinetter er designet meget specielt og futuristisk, men stadig pænt at se på. Phantom 630 fås i tre forskellige farver, hvor vi har fået Gun Metal farven tilsendt. Men lad os ikke spilde tiden, men vende blikket mod tilbehøret Phantom 630 leveres med.

NZXT er en meget anerkendt hardwareproducent, som igennem en årrække har produceret kabinetter, strømforsyninger, blæsere og kølere, samt diverse tilbehør til laptops. NZXT blev etableret tilbage i år 2004 af en gruppe engagerede IT-eksperter. Hovedsædet har belligenhed i Los Angelas - USA. Produkterne bliver designet og gennemtænkt i USA, hvorefter ordren sendes videre til produktionsfabrikkerne i Kina og Taiwan.

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/201…k_NZXT_Phantom_630_39.JPG]

Læs testen

• Tak for en god anmeldelse. Den er i forhold til tidligere anmeldelser her på tweak.dk velskrevet i et flydende korrekt dansk.

Jeg ville gerne høre, hvilke tiltag der sker fra producenternes side, hvis i giver et produkt en dårlig anmeldelse?

Jeg ville også gerne høre forfatteren ad, om han - i hans pris-sammenligning med andre produkter - har taget f.eks. Nanoxia Deep Silence 1 or 2 med i hans betragtninger, da dette kabinet er mere end 500,- billigere, eller for den sags skyld Fracal Design Arc Midi R2 som ligger næsten 700 kr under?
    Jeg ved godt, de er mindre, men vil gerne vide lidt mere om, hvilke betragtninger som retfærddiggør den høje pris, han har taget.

• Hej

Tak for din kommentar. Hvad mener du med velskrevet korrekt dansk?

Hertil forstår jeg ikke, hvad du mener med, hvis vi giver en producent en dårlig anmeldelse?
    Tweak "arbejder" ikke for producenten, men for brugerne. Dvs. vi giver så objektive reviews som muligt, hvor journalistens mening kommer frem om produktet. Intet medie i DK, eller udenfor når ret langt, hvis man farver sit arbejde, så den slags sker ikke på de medier jeg kender til.

• Jeg ville også gerne høre forfatteren ad, om han - i hans pris-sammenligning med andre produkter - har taget f.eks. Nanoxia Deep Silence 1 or 2 med i hans betragtninger, da dette kabinet er mere end 500,- billigere, eller for den sags skyld Fracal Design Arc Midi R2 som ligger næsten 700 kr under?
    Jeg ved godt, de er mindre, men vil gerne vide lidt mere om, hvilke betragtninger som retfærddiggør den høje pris, han har taget.

Når jeg sammenligner priser, kigger jeg på andre kabinetter i samme størrelse og ikke de "mindre" som du kommer med som eksempler... Jeg mener ikke der skal sammenlignes med mindre kabinetter når vi snakker priser, da et større kabinet jo oftest er dyre end miditowers og derfor ikke er relevante at sammenligne med - prismessigt...

/Jan B
    Tweak Crew

• Tak for dine svar, Jan.

Mht. til mine spørgsmål, mente jeg intet undergravende eller ondt med dem.

Der har bare været en del positive anmeldelser på det sidste, men det giver jo heller ingen mening at anmelde et produkt, man i forvejen ved er dårligt.
    Min kommentar til sproget = det er rart at læse anmeldelser uden de store stavefejl og grammatiske brølere. Som set før i tiden her på tweak.