Men jeg er intel mand, og ikke så meget inde i amd Men hvad siger de forskellige reviews?
Billigt godt og stabilt Z77 bundkort..
-
-
Men jeg er intel mand, og ikke så meget inde i amd
Men hvad siger de forskellige reviews?
Hm bliver blot mere forvirret over at læse reviews
må se om der findes en AMD mand herinde
-
-
Ser vildt ud
også prisen hehe
-
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637958
Lidt billigere end sabertooths
-
Er det ikke og købe for billigt ??? eller er det et klasse board ??
Det ville jeg ikke mene. Det er et solidt bundkort, men der kan selvfølgelig altid spenderes mere. Som sagt er det "kun" det næstbedste chipsæt.
Sabertooth = spild af penge. -
Det ville jeg ikke mene. Det er et solidt bundkort, men der kan selvfølgelig altid spenderes mere. Som sagt er det "kun" det næstbedste chipsæt.
Sabertooth = spild af penge.men hvad koster et board med det bedste chipset på ??? Det der MSI som worthless linker til....det er da samme chipset som sabertooth ikk ??
-
Det er chipset amd 990FX
-
Det billigste bundkort med 990FX er vist et Asrock 990FX Extreme3. Det har så kun 4+1 faser, så der kunne man overveje at tage det næste - et MSI 990FXA-GD65.
-
Det billigste bundkort med 990FX er vist et Asrock 990FX Extreme3. Det har så kun 4+1 faser, så der kunne man overveje at tage det næste - et MSI 990FXA-GD65.
Hmm synes at kunne huske jeg engang har haft et MSI board som jeg var fint tilfreds med....
og det er fint nok til at køre Xfire på ?
derudover vil jeg da lige takke mange gange for jeres hjælp -
Det har PCIe 2.0 x16 på to slots, og understøtter både Crossfire og SLI.
-
Det har PCIe 2.0 x16 på to slots, og understøtter både Crossfire og SLI.
Super det er skrevet må listen...... prøver og poste hvad jeg tænker og købe når tiden nærmer sig....så kan det jo være der er andet der skal laves om på....ved ikke om jeg kan bruge de ram jeg har nu eller om de vil sløve mit system unødigt.
har nogen VegeanceLP 2x4gb -
-
-
Der fine nok, dem du har er bare lav profil og fungere godt hvis man køber aftermarket cpu kølere.
-
oki, super så er der da sparet lidt der
det render sku lidt i vejret når jeg skal ha et 7970 mere
de er jo ikke gratis endnu....
-
Er fint tilfreds med mit board. Kører auto overclock på 4.2. Ufatteligt nemt.
-
Er fint tilfreds med mit board. Kører auto overclock på 4.2. Ufatteligt nemt.
Han vil gerne have et billigt så jeg tror der omkring 1200 er for meget, mere omrking: 500-700
-
Endte op med et Asus Sabertooth Z77 - Og har endnu ikke fortrudt det
-
Endte op med et Asus Sabertooth Z77 - Og har endnu ikke fortrudt det
Er selv med på sabertooth vognen
og er helt tilfreds