LAN-party med piger?? el. øl?

  • Tja. De eneste lan-parties jeg har været med til har jeg selv holdt dem, og det har kun været mig og nogle gutter fra skolen..


    Alkohol, tja.. Nogle gør men jeg gør ikk.. Holder mig til EnergiDrinks (Cult 4-ever :D ) og Kaffe!..


    For meget alkohol gør også en kold, og sove er det sidste jeg vil til Lan Parties! :D


    Piger?!.. Naah.. Ingen bitches.. kun dem på Skærmen! :T :))

  • Der plejer som regel ikke at være piger med når jeg er til LAN, men det sker der at der dukker en kæreste til enelleranden op, og de kommer bare og ser en film eller laver noget mad (yir!) eller lignende.


    Og så en anden ting... alkohol og LAN er ikke to led i fødekæden... Så der bliver hældt litervis af Cola ned :drink:

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • YIIR - der totalt drengerøv i den.. håber du har nok kaffe til næste gang :p


    synes også at man skal holde sig væk fra alkohol til lan parties.. hvis det nu er sådan nogle som der er over en uge... så kan man vel godt drikke nogle bajere og snuse lidt til ******tobakken (ikke at jeg har efraringer :dots: ) man behøver jo heller ikke at nørde hele tiden :P

  • Hvis der bliver afholdt D2exp parties er jeg med på den :-)


    Var ellers med til The Party i Aars i 2000 og deltog med til "Miss Net-Party 2000" - desværre blev jeg tilmeldt forsent i konkurrancen, så jeg endte med en fjerde plads :rolleyes:


    Jeg drak dog hverken cola eller kaffe, men bare rent vand fra det jydske postevand.