Hjælp til grafikkort på mm vision

  • Jeg har købt en mm vision bærbar for noget tid siden, og har undret mig fra starten af, det virker ikke som om den bruger det GTX 675m som sidder i det, men vælger i stedet at bruge onboard, Blandt andet igennem den windows experience index får den kun en score på 5.9, i CPU-z står der kun intel 4000 samt på nettet når man bruger de can you run it programmer. Igen viser den kun intel 4000.


    Så vil meget gerne høre om det er en fejl på computeren eller om man skal ind og indstille noget for at den kun bruger Geforce kortet istedet.


    Jeg har også oplevet jeg ikke kunne spiller MOH warfighter pga den laver en skærm fejl.

  • altså du kan højreklikke på dine spil og vælge hvilken gfx du skal bruge.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • hmm prøv at skrive til mm vision kan være den skal til rep så eller de har fix.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • jeg skulle selv installere catalyst 13.1 til mit at 7970m og højreklik på dit skrivebord og vælg konfigurer graffik og så tilløfer du et spil og vælger høj ydeevne og wupti spillet køre over kortet og køre nu spil i ultra uden prob..men den ser stadig kun intels kort ingame selvom det køre på det andet.. har os en vision og intels lorte kort har jeg ikke fundet ud af hvordan man kan få helt væk endnu og er godt træt af det :b for ville bare have den kun kan se mit 7970m rent