S: Hitachi 5K3000 2TB SATA HDD



  • Kører indtil Søndag kl 23:00 HBO: 500kr. + porto
    (kan også afhentes i København)


    Hitachi laver nogen af de mest pålidelige drev som samtidig også er ultra støjsvage. Jeg har i forvejen tre af den her type men sælger nu da jeg ikke har plads til 4 drev i min server.
    Virker 100% og tømt for alt, klar til brug. Sælges uden garanti da jeg ikke kan finde kvittering på den.



    Description:
    The Deskstar 5K3000 hard drive provides an enormous 2TB capacity and features innovative CoolSpin technology to deliver a greater level of power efficiency and quiet operation for energy-conscious, environmentally-friendly computers. Key to CoolSpin technology is an optimization of motor speed to provide an ideal balance of performance, power utilization and acoustics. The CoolSpin technology, along with other HGST power management techniques, gives the Deskstar 5K3000 its 29% power savings over the Deskstar 7K3000. This 2TB is the first HGST CoolSpin hard drive with a 6Gb/s SATA interface. With low power, high capacity and cool operation




    Kører indtil Søndag kl 23:00 HBO: 500kr. + porto
    (kan også afhentes i København)


    :cheers:

  • Den tager jeg da gerne når jeg får fri imorgen, hvad siger du til 400 afhentet og så er den klaret?


    Det er så snedigt indrettet at jeg faktisk ikke er hjemme igen før lørdag, så er nød til at lade den køre indtil min deadline er udløbet. Samt at jeg helst ikke vil under 500 da disken ikke er brugt, den har bare ligget og samlet støv siden sidste sommer i tilfælde af en af de andre diske gav op, det gjorde de så ikke og nu tør jeg godt sælge den.

  • hva med 500 incl porto? Du kan sende den uden omdeling eller med GLS, eller hvis du kan sende billigere på den måde til mit arbejde? =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • hva med 500 incl porto? Du kan sende den uden omdeling eller med GLS, eller hvis du kan sende billigere på den måde til mit arbejde? =)


    Hej, ser ikke ud til at du har læst min PM, men kort sagt ja er med på dit forslag skal bare lige vide om du vil betale som PayPal eller Bank overførsel?


    PM mig med svar eller giv besked hvis ikke du vil købe alligevel.



    Ser frem til at høre fra dig igen :)

  • sendte dig en PM igår, har du solgt til anden side er det bare bad luck for mig pga mit sene svar, hvis ikke du har solgt den køber jeg den meget gerne =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • sendte dig en PM igår, har du solgt til anden side er det bare bad luck for mig pga mit sene svar, hvis ikke du har solgt den køber jeg den meget gerne =)


    Hej, har sendt 2 e-mails til dig idag så tjeck din indbakke :p
    Den første var fordi jeg ikke er hjemme i de her dage så har ikke så meget tid men nu fandt jeg lige et ledigt øjeblik så fik sendt bankoplysninger til dig. Giv lige lyd når du har overført så jeg kan holde øje.


    :rules: