Gopro Hero 3 black edition?

  • Nej det er skam et glimrende actioncam.. det du skal overveje er, at hvis du køber silver edition så har du jo råd til noget andet. Det Black edition gør er, at den kan gøre livet nemmere for profesionelle og entusiaster. Men til privat forbrug ville jeg spare pengene og købe silver (eller GoPro 2 - da det næsten er det samme). Eller bruge lidt flere penge og få 2 (husk det kræver flere SD kort og måske flere batterier).


    mikrofonen er noget lort (helt ærligt) men det er langt de fleste mikrofoner der er er indbygget.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Det er mega fedt med flere FPS. Men det er klart fedede at fange dine oplevelser fra flere vinkler (hvis du nu havde 2). Det er sjældent man kan gøre sine ting 100% om, og derfor giver det klart et unikt billede at have det fra flere vinkler.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • 1) Du glemmer at linke til den video. Det kan nemt, være color grading eller andre ting der giver forskellen, men det kan jeg først kommentere på, når du linker ;)


    2) Black er noget helt andet hardware - du kan ikke få det ud af silver eller hvidt edition.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Hej


    Du spørger om en GoPro er anvendelig til ferie brug.
    Jeg har en GoPro HD2, som jeg bruger til når jeg står på wakeboard. Fordelen ved kameraet er at den har en god widvinkel, så du kan få så meget action med så muligt, når kameraet er monteret på dit udstyr (wakeboaed eller cykkelstyr) men det er nok også lige precis en af ulemperne hvis du skal bruge kameraet til ferie. Til ferie optagelser har du typiske mere brug for at kunne zoome ind og få nogle gode billeder af personerne, og ikke så meget et widvinkel shot af hele ferie området.


    Til sport er GOPro klart at anbefale
    Til ferie vil jeg anbefale et ganske alm video kamera med zoom.


    /Mik


    www.cibumic.dk