Indlæg af mllaursen

    Tak for svarene.
    Til spørgsmålet om hvordan jeg vil fotografere knivene så vil det være i profil, altså fra siden, som det også er gjort på produkt billederne på www.cibumic.dk.
    Jeg har sendt en enkelt kniv forbi en prof som har taget nogle afsindig skarpe billeder af kniven. www.cibumic.dk/grontsagskniv Men hans objektiver ligger også "lidt" uden for mit prislejde.
    Findes der et objektiv brand som er fornuftig, i performance og pris?


    Nogen der ved hvordan han har fået spejlefekten i "glaspladen" frem? Photo shop eller med en glasplade?


    Mvh Michael

    Jeg har et Nikon D3100 med et standard 18-55 objektiv.
    Jeg er begyndt at sælge japanske kokkeknive, og vil i den forbindelse gerne tage nogle "kniv skarpe" :D billeder til at ligge op på webshoppen. Da de japanske knive har mange flotte åretegninger i klingen er det nødvendig at stille helt skarp så de kommer med i billedet. Men når jeg gør det bliver knivens håndtag sløret.
    Hvilket objektiv skal jeg vælge for at hele kniven står helt skarp?


    Mvh Michael


    http://www.cibumic.dk

    Hej


    Du spørger om en GoPro er anvendelig til ferie brug.
    Jeg har en GoPro HD2, som jeg bruger til når jeg står på wakeboard. Fordelen ved kameraet er at den har en god widvinkel, så du kan få så meget action med så muligt, når kameraet er monteret på dit udstyr (wakeboaed eller cykkelstyr) men det er nok også lige precis en af ulemperne hvis du skal bruge kameraet til ferie. Til ferie optagelser har du typiske mere brug for at kunne zoome ind og få nogle gode billeder af personerne, og ikke så meget et widvinkel shot af hele ferie området.


    Til sport er GOPro klart at anbefale
    Til ferie vil jeg anbefale et ganske alm video kamera med zoom.


    /Mik


    www.cibumic.dk

    Hej.
    Jeg kan anbefale en tippman som en god starter.
    Tippman er kendt for at være robuste og jammer ikke så nemt, og er heller ikke så følsomme over for list hård behandling, og kræver ikke så meget finjustering.


    Hvis du finder ud af at paintball er noget for dig, så vil jeg anbefale en markør i 2000+ klassen
    De kan købes hos scanball


    Læg reb ud over modstanderen så vinder mand :clap:


    Michael