Overclockning af 8800GTS - hjælp

• Hejsa.
    Jeg har aldrig prøvet prøvet at overclocke før, men vil rigtig gerne prøve at overclocke mit MSI 8800 GTS (Core Bus 575Mhz, Memory Bus 850Mhz), da jeg snart skal ha' ny computer alligevel, så vil jeg gerne lige se hvad det her kort kan den sidst måned eller 2.
    Hvad skal jeg bruge af programmer osv.? Og hvordan gør jeg? :)
    Jeg har prøvet at hente nTune, men er det godt? Eller er der andre og bedre programmer til at OC?
    Jeg har prøvet at ændre Core Bus fra 575Mhz til 621 og Memory Bus fra 850Mhz til 918 i nTune, og det virkede vist fint, temp var cirka 57grader ved idle og 75grader efter 30min DayZ. Men så når jeg genstarter min computer, ryger både core og memory Bus'en tilbage til standart. Hvordan gemmer jeg mit OC?
    På forhånd tak.
    Mvh. Jesper

• i dine nvidia drivere er der nu alle de indstillinger, inkl save og load af dem, så det burde ikke kræve så meget udover at man spiller forskellige spil bagefter og ser om kortet opfører sig anderledes (bedre eller dårligere) og de første 50 mhz på core og G-RAMM plejer normalt ikke at kræve andre indstillinger (ingen garanti dog). begynder man først at pille ved strømmen også, kan man opleve at kortet også larmer mere, så det er jo ens eget valg nogle gange, om man ønsker ydelses-kraftigt eller støj-svagt kort.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Jeg prøvede at læse den artikel #2 linkede til, og endte med at hente MSI Afterburn. Har fået mit kort stabilt på 650/950. Så er alligevel 12% bedre end standart. Idle temp er cirka 55 og loadet er 75.
    Er det et fint nok overclock?