4 dota2 beta koder gives væk

  • Bare add mig på steam emilpapis93 og så skriv engang jeg er online så skal jeg nok huske det :P

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

    Rettet en gang, sidst af emilpapis93 ().

  • Med frygt for at lyde dum... Hvad er DOTA egentlig for noget? Har set navnet dukke op rigtig mange steder, men har aldrig rigtig fundet ud af hvad det er, selvom det åbenbart er meget populært(?).


    Ved kun at det skulle være en slags RTS á la Command&Conquer, Starcraft osv., eller det er måske helt ved siden af?


    Er vist ved at blive gammel... :(

  • http://www.youtube.com/watch?v=ZX38VTD7Mqw


    MOBA (Den generelle genre som spil som DOTA, LOL, HON og lign. hører inde under) er grundlæggende et spil hvor du styrer en enkelt unit (en helt) på et hold af helte (altså andre spillere) mod et andet hold af helte. I har begge en base der skal beskyttes (og ødelægges) og et neutralt mellemområde.


    Oveni dette er der så bygninger der hele tiden spawner dumme units der bare stormer mod fjenden til de dør.


    Hvis du nogensinde har spillet Warcraft 3 så tænk på kun at have din helt og intet andet.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Har faktisk aldrig spillet Warcraft eller noget andet RTS spil. Er mest til RPGs og MMOs.


    Det ser spændende og sjovt ud, men også lidt intimiderende - der er godt nok meget at holde styr på samtidig med, at man har en rolle på et hold, hvor folk har en forventning om, at man hele tiden gør tingene "rigtigt". Ærgerligt at der "går sport i det", så man ikke bare kan joine et tilfældigt åbent spil og spille som man har lyst. Men det er da perfekt som cybersport til dem der virkelig går op i sådan noget.


    Tror bare jeg holder mig til MMO PvP, det er mere til at have med at gøre :D

  • Har selv 8 invites efter jeg har givet 3 væk

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • der er ingen der har ville have krav på mine koder endnu ...

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb