Kan ikke gemme filer på min bærbare

  • Hej Tweakere
    Står i et lille problem at jeg i en længere periode ikke har haft kunne gemme filer.
    det vil sige at jeg har været nødsaget til at oprette nye dokumenter via højreklik -> ny -> "fil type"
    hvilket jeg syntes er ret irriterende at skulle til at gøre hver gang.
    Når jeg prøver at gemme et dokument, uanset type, så får jeg en af følgende 2 fejlmeddelelser



    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/012013/2012-10-09_14.57.13_big_thumb.jpg]


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/012013/2012-10-09_14.55.50_big_thumb.jpg]


    Håber i har nogle gode forslag til hvad jeg skal gøre :)


    Det er en Asus UL30A hvis det skulle være noget nyttig viden
    Mvh Hom3r

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W

  • Først og fremmest: din tråd er i det forkerte forum, eftersom det tydligvis er et software problem.


    Så vidt jeg kan google mig til kan det være relateret til bullguard og asus data security manager.
    Det kan også være forårsaget af Evernote.


    Du kan prøve at kigge lidt i denne tråd: LINK

    Husk at tænke dig om inden du poster, underbyg gerne svar med argumenter baseret på fakta og husk kilder.

  • Undskyld for at poste i det forkerte forum, var lidt i tvivl om det var der eller her jeg skulle poste min tråd.


    Men tak for svaret, jeg havde nemlig Bullguard installeret, prøvede først hvor jeg ville se om det var blevet fixet i en opdatering, og da jeg havde afinstalleret det kunne jeg uden problemer gemme igen, men den nyeste version havde desværre ikke fået rettet op på fejlen.


    Så prøvede jeg at gøre som de havde nævnt i det link du havde sendt, og nu virker det hele som det skal.


    Tusinde tak for hjælpen :)

    ASUS P6T Deluxe V2
    Intel Core i7 920 2,67 GHz
    6 GB DDR3 Kingston HyperX
    ASUS ATI EAH6870 1024MB DDR5
    1 TB Seagate Baracuda
    Corsair HX750W