Cydia Sources

  • okay er lige starte med at jailbreak igen (sidste gang var version 4 af ios) og har derfor ikke følgt så meget med hvad angår sources i cydia, så jeg vil høre om der var nogle der kunne forslå nogle sources og hvilke tweak, themes osv. der er et must at have på

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Uhhh ha der er mange.. :D


    Altså sådan lige fra hoften kan jeg nævne følgende tweaks:


    - Accelerate (Speeder almindelige animationer op, så åbning/lukning af apps osv går hurtigere)
    - Adblocker (Fjerner reklamer fra hjemmesider, så de loades meget hurtigere)
    - AlwaysClose (Viser lukke ikon i multitasking bar hele tiden=
    - Barrel (Fede animationer når du skifter sider på din homescreen)
    - BatteryInfo for Notification Center (Viser detaljeret info om batteri-status i NC)
    - Cascade (Fed effekt for dine ikoner i bunden af din homescreen)
    - Clockify (Får ur ikonet til at gå)
    - CustomGrid (Set hvor mange ikoner du vil have pr række og kolonne)
    - DisplayCandy (Fede effekter når du åbner/lukker og skifter mellem apps)
    - EmojiPro (Alle Emoji ikoner, også dem fra iOS 6)
    - Gridlock (Flyt rundt på ikoner på din homescreen som du vil)
    - I'm Busy SMS (Feature fra iOS 6, send sms når du afviser et opkald)
    - iFile (Tilgå filsystemet på dit iDevice)
    - KillBackground (Luk alle apps med én knap)
    - My3G (Få apps til at tro de er på WiFi - FaceTime over cellular som på iOS 6 osv)
    - Swipebright (Juster baggrundslyset ved blot at swipe på statusbar'en øverst på din homescreen)
    - Zeppelin (Operatør logoer) (Sig til hvis jeg skal lave et til dig)
    - Winterboard (App til at vælge temaer)


    Temaer er der mange af. De fedeste jeg kender lige nu er nok Ayecon og InPulse.


    Det er vist det jeg lige kan huske.


    Lavede den her for noget tid siden, da en spurgte hvad man bl.a. kunne få ud af at jailbreake.


  • Jo tak Bubbi ;) regne også med at du ville svare her, kan dog ikke se at Accelerate gør den store forskel

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Altså det er jo også meget individuelt.


    Mange af dem Bubbi nævner har jeg fx ikke. For jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge dem til. Så det handler bare om at finde de ting som man selv finder brugbart.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har heller ikke valgt dem alle sammen ;)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB