Gode apps til Android?

  • Hey Tweakers,


    I forbindelse med min nyanskaffet Samsung S3, ville jeg da lige høre om I havde nogle gode anbefalinger til apps (Måske også et par spil).


    Jeg har allerede hentet SwiftKey og Camera ZOOM fx. Derudover tænker jeg, at jeg skal have ny launcher men ved ikke om jeg skal vælge Nova Launcher Prime eller Launcher Pro.


    Nogen forslag?


    /hampen

  • Angående en launcher så bruger jeg selv Apex Launcher på min Nexus 7, det er en konkurrent til Nova Launcher, men synes at Apex er sat lidt pænere op og har lidt bedre features.
    Apex Launcher


    Launcher pro skal du ikke bruge, der har ikke været en opdatering siden maj 2011, lidt surt da jeg engang selv købte det.


    Ellers som jeg skrev i din tråd om at roote, så Adblock Plus - Adblock Plus


    Andre apps jeg har installeret er:
    GTA III(Vice City kommer til Android sidst i ugen)
    Minecraft
    Danske Bank (du skal selvfølgelig have Danske Bank :) )
    Rejseplanen
    Beautiful Widgets


    Jeg kan klart anbefale Beautiful Widgets sammen med Apex launcher, det kan bare ikke blive pænere :)


    Ved ikke hvad din holdning er til betalings apps, men jeg ser ikke noget galt i at give 7-30 kr. for noget som jeg vil bruge hver dag på min telefon/tablet, en app som Beautiful Widgets kan man næsten ikke undvære.
    Du kan sætte det op imod at springe en middag på McDonalds eller Burger King over, tage et stykke rugbrød i stedet og så nøjes med at købe en app til din telefon :)


    Sidste tilføjelse - hvis du køber en app har du altid 15 minutters fortrydelsesret, du skal bare gå ind på Google Play på applikationens side og så afinstallere den, måske hedder knappen refunder, ikke sikker da jeg har ikke selv har gjort det.


    edit: fixed links :)

  • Ahh vil prøve at kigge på Apex Launcher og Beautiful Widgets. Adblock Plus skal jeg helt sikekrt have, samt GTA III. Jeg har hverken Danske Bank eller bor i Danmark for tiden, så resten har jeg ikke brug for.


    Indtil videre havde jeg kigget på følgende.


    LightFlow
    Nova Launcher
    WidgetLocker
    Quick Pic
    QuickSpeed HD Wallpaper
    Camera ZOOM fx
    Chrome
    Zedge
    FoxFi
    SwiftKey 3
    HD Widgets


    Som sagt i den anden tråd, så har jeg intet problem med at betale for Apps - i forhold til telefonens pris er det jo småting :)


    EDIT:


    Så så lige at FoxFi ikke virker ordentlig efter sidste update, så må prøve at finde noget lignende.