Hvad synes I om http://salgspladsen.com
Jeg vil gerne høre Jeres mening ang.
- design
- ide/de funktioner der er
- om I vil bruge den?
Hvad synes I om http://salgspladsen.com
Jeg vil gerne høre Jeres mening ang.
- design
- ide/de funktioner der er
- om I vil bruge den?
Den ser da fin ud
ville nok ikke bruge den, men helt klart bedre end hvad jeg har præsteret når det gælder hj.side - design
Kan ligeså godt sige med det samme at jeg ikke vil bruge den, tag det ikke personligt bruger ikke den slags. Så har ikke meget erfaring med den slags sider, men skriver alligevel.
Synes det er opbygget godt, og virker logisk nok. Men så er der lige Computer & IT, og en anden med software osv. De to kan muligvis blandes lidt sammen, ved ikke hvordan det kan fixes.
Hej Kio,
Fine farver at se på, hele blokken i midten virker godt og er overskuelig.
Du skulle overveje at lave noget om på din venstre blok med Navigation-Brugerpanel og Kategorier..
jeg ville nok kave baggrund i venstrside med den lyseblå farve du bruger i midten top af de to blå farver der skifter for hver topbox af de 4 øverste.
Vill også bruge en anden font til Navigation-Brugerpanel og Kategorier - italic ødelægger fonten helt. Derefter ville jeg nok bruge samme font+størelse som i centerblokken da det ser godt ud der. Og til sidst ville jeg klart lave logo om.
Jeg synes den er flot! og hvis der i fremtiden blev fyldt flere varer på "lageret", så kunne jeg sagtens forestille mig at bruge den...
du kunne evt. også lave en "køb"-afdeling hvor folk evt. kan efterlyse ting de vil have fat i...
Og så er den måske en aaaaanelse tør...der er ikke så mange billeder eller animationer osv. på, men jeg synes helt klart om den!
godt job! keep on
Tjaaa i bund og grund er den vel fin nok, men med lidt mere kritiske briller så :
Logo/Overskrift sucks, er direkte grimt, sorry
Navigationes panel, kedligt, prøve med en ramme med anden baggrundsfarve, evt rollover farveskift
Hovedblok egentlig fin og overskuelig, men intet nyt under solen. Kreativitet savnes, prøv noget andet end alle andre
Alt i alt, den fungere, men er røvsyg at se på. Om man vil bruge den, afhænger jo kun af om der er nogle vare.
Keep up the work
Det er jo det jeg har hørt før...
Men ellers tak for de ris og ros...
I skal nok ikke se meget blive lavet om, hvis der ikke kommer mere gang i den...
Til Zigiro:
Du kan godt efterlyse ting, de skal bare oprettes som en vare der købes...
men har I nogle ide'er til hvor den kan komme frem, så folk begynder at bruge den? har prøvet kandu.dk, virkede lidt...
Jaah, farverne er egentlig gode nok, det er da behageligt for øjnene at kigge på, hvilket er yderst vigtigt ...
Måske underpunkterne i menuen til højre ikke behøver at være fed, synes det danne al for megen kontrast og forvirring.
Midten af siden virker egentlig også overskuelig nok, i hvertfald hvis man er vant til DBA.dk ...
Ved ikke, men måske man kunne have login og søgefunktionen over i højre side ? .. Og kun nøjes med navigation og kategorier i venstre side ? Tjaa, måske bare en smagssag ..
Som slut, tror ikke jeg vil bruge det, måske .. jeg ved det ikke, men bruger i forvejen normalt DBA.dk, som har samme koncept eller har du nogle flere funktioner eller andre alternativer ?
Som det første vil jeg lige sige at det ikke er mig der har siden, jeg har kun lavet den...
men ellers er den mere eller mindre det samme som dba.dk dog er der ikke noget der koster penge...
QuoteOprindeligt indlæg af kio_liex
Som det første vil jeg lige sige at det ikke er mig der har siden, jeg har kun lavet den...
men ellers er den mere eller mindre det samme som dba.dk dog er der ikke noget der koster penge...
Okay, fordelen er dog det er gratis ... Er dba.dk på sin vis også, hvis man dropper tingeltangel ...
HeHe...
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
HeHe...
Studsede også lidt over den
QuoteOprindeligt indlæg af Macimuz
Studsede også lidt over den
HeHe... Er det bare mig eller er 195 K dyrt for Åbenrå ?.... Til den pris, så skulle man jo mindst have hele havløen. Det er jo jylland.
den ser da fin ud synes jeg
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
HeHe... Er det bare mig eller er 195 K dyrt for Åbenrå ?.... Til den pris, så skulle man jo mindst have hele havløen. Det er jo jylland.
Syntes hellere du skulle bruge dine surt optjente penge på et kursus i at stave (Ja jeg er fra Jylland
)
QuoteOprindeligt indlæg af Falsk
Syntes hellere du skulle bruge dine surt optjente penge på et kursus i at stave
(Ja jeg er fra Jylland
)
Du tænker sådan specifikt på at, man rent faktisk staver det som Aabenraa ? .. ellers finder man da vidst kun tastefejl
Hvorfor lave sådan en side nu hvor der findes den blå avis?
QuoteOprindeligt indlæg af BLiX
Hvorfor lave sådan en side nu hvor der findes den blå avis?
Den er lavet fordi, dba.dk koster penge, enten skal sælger gi' penge for at få vist sit tlf nr. ellers skal køber gi' penge for at få et nr.
QuoteOprindeligt indlæg af kio_liex
Den er lavet fordi, dba.dk koster penge, enten skal sælger gi' penge for at få vist sit tlf nr. ellers skal køber gi' penge for at få et nr.
Det koster faktisk kun hvis man vil købe ! Gratisannoncer er skam en fin mulighed. Man kan måske nok købe lidt for meget tingel tangel derinde ellers ..