Nintendo DSi XL har en fejl.

  • God lørdag tweakers.
    Jeg skriver fordi jeg har et problem med knægtens Nintendo DSi XL.
    Hver gang man starter den gør den som den skal men vil man ind i indstillinger eller spille et spil kommer der en fejlmelding frem.
    Meldingen er kort og godt at der er sket en fejl og man skal holde power knappen nede til den slukker og checke manual for løsning på problemet.
    Jeg har købt den på ebay.de så jeg har ikke nogen manual, sproget den skriver på er spansk så jeg har været igang med google oversæt.
    Den kan tage bileder osv men man kan ikke gå i indstillinger ligesom man ikke kan spille et spil, der er tale om den kun har spillet med et originalt cars spil ikke noget andet.
    Den skriver flg på spansk:
    Se ha producido un error.
    Mantén oprimido el botón POWER
    para apagar la consola.
    Consulta el manual de la consola para obtener más información.
    Frit oversat:
    Der opstod en fejl.
    Hold knappen POWER
    at deaktivere konsollen.
    Tjek manualen for konsollen for mere information.
    Nogen der har et bud så jeg ikke skal ud og købe en anden, jeg har ballade med knægten for han vil spille. ;)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • http://www.nintendo.com/consumer/downloads/UTL_ops_eng.pdf


    Så er det jo godt at Nintendo har en manual. Se om du ikke kan finde fejlen dér (har ikke selv haft en Gameboy siden Color så det er sgu begrænset hvad jeg ved :love: )

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • http://www.nintendo.com/consumer/downloads/UTL_ops_eng.pdf


    Så er det jo godt at Nintendo har en manual. Se om du ikke kan finde fejlen dér (har ikke selv haft en Gameboy siden Color så det er sgu begrænset hvad jeg ved :love: )


    Pænt af dig, men jeg finder bare frem til at jeg skal ringe til en support og få hjælp der.
    Tror det er et USA nr så det kan koste kassen. :ph34r:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Den skulle vel aldrig være solgt med noget jailbreaking?


    2.) "An error has occurred. press and hold the power button to turn the system off"
    Kortet er ikke kompatibel med konsollens firmware. Kortet kan muligvis firmware opdateres.
    Kontakt os venligst, og vi vil finde en løsning.


    http://www.prlog.org/11660622-…tem-off-r4i-gold-3ds.html


    Det tyder ihvertfald på at firmwaren ikke passer med "kortet" (ligger systemet på et kort? Jeg fatter nada)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |