K: CPU GFX MOBO RAM PSU SSD - Skal samle nyt system

  • Er interesseret i noget hardware til en ny computer, jeg vil have bikset sammen. Har ikke kunne finde nogle interessante maskiner for mig, som var i mit prisleje, så nu vil jeg give mig ud i noget saml-selv.


    CPU: i5 eller i7 - Sandy, eller ivy-bridge - gider ikke amd
    Motherboard og ram der matcher ovenstående. Ville være fedt, hvis der var en der ville af med cpu, ram og mobo.


    GFX: Her tænker jeg at jeg gerne vil prøve noget nvidia, siden jeg altid har haft ati/radeon. Er interesseret i alt fra 560Ti, 580 gtx, til 660 og 670 muligvis.


    PSU: Mangler jeg også, vis mig hvad du har


    SSD: En enkelt eller 2, er spejl blank


    Harddisk: Vil gerne have en 500tb++ som lagerdisk


    Det er hvad jeg lige kunne komme tanke om i første omgang.
    Så hvis du ligger inde med noget, som du vil sælge så skriv her, på min email (Se profil) eller på skype: Cybor.the.man

  • jeg har et MSI twinfrozr GTX560ti liggende http://www.msi.com/product/vga…-Ti-Twin-Frozr-II-OC.html , det har dog en lille fejl som gør at hvis man har computeren stående tændt i en uge cirka uden at lukke computeren ned, så går skærm driveren ned og der opstår artifacts, Men det går helt væk hvis man lukker computeren helt ned og starter op igen.. hvis interesseret kan du købe det for 450kr pp.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • jeg har et MSI twinfrozr GTX560ti liggende http://www.msi.com/product/vga…-Ti-Twin-Frozr-II-OC.html , det har dog en lille fejl som gør at hvis man har computeren stående tændt i en uge cirka uden at lukke computeren ned, så går skærm driveren ned og der opstår artifacts, Men det går helt væk hvis man lukker computeren helt ned og starter op igen.. hvis interesseret kan du købe det for 450kr pp.


    Har sendt dig en PM :)