Sony Xperia S smartphone

  • I dag skal vi have et kig på Sony Xperia S, som er den første smartphone der er sendt på markedet, siden Sony lod sig skille fra Ericssony Ericsson. Designet minder dog stadig om de tidligere Xperia modeller.
    Men lad os nu se om Sony kan klare sig på egen hånd, og om Sony Xperia S lever op til de høje forventninger, der generelt er til deres produkter - og ikke mindst deres Xperia smartphones.



    Læs testen her:
    http://www.tweak.dk/review/Sony_Xperia_S_smartphone/1390/1/1




    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2012/review/1390/xperia-s-black-620x440.png]


    .

  • konen har den og hun er laaangt fra tilfreds med den overhovedet, lever slet ikk op til at være et sony produkt...


    hun oplever kun problemer med den, skærmen tænder og slukker selv, den genstarter selv, går kold, kan ikk altid registrere opkald (mister dem) spiller selv lyde uden nogle apps køre og lydløs funktionen er ikk altid lydløs... og hun har den altid opdateret til nyeste version...


    virkelig et dårligt produkt som slet ikk lever op til forventningerne...

  • Vil gi Holstie ret, der er sq noget galt med hendes fon BPM! Jeg har selv fået mig sådan en og er enorm glad for dyret. Med de rigtige indstillinger og moderat brug er der stadig 5-10% batteri tilbage efter 2 dages brug! Hører dog aldrig musik på fonen, skal der lige bemærkes.
    Tonsvis af apps til at personliggøre udsene, lækker kamera, masser af plads ... og ja, trods det jeg skriver ovenfor for lille batteri, min gamle E71 skulle lades hver fredag :razz: og ikke hver anden dag! Men som der også blev sagt i reviewet, stor skærm = stort batteriforbrug. Mere er der vel ikke at sige til det.
    Bort set fra det er jeg ellers yderst tilfreds med den og griner altid af folk med frugt apparater :pokey: med min iphone dræber :D

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit