I7 3930K + Asus rampage IV Formula

  • Dav derude,
    Jeg har denne dejlige cpu til at ligge, og da jeg godt kunne tænke mig at prøve noget ivy sælger jeg den nu. Jeg købte den af Vanovich på hwt, og CPU'en har været brugt til test på hwt, jeg har ikke haft den overclocket.
    Den kører som en drøm, og har ikke haft et eneste problem med den, den har kørt i det setup der er i min profil siden maj, temperaturer har altid været ca 26-29 grader idle og 40-43 grader ved load.


    Kvitteringen haves og kan fremsendes på mail, den er købt ved dustin home den 25-11-11
    Batch #3152B499 til dem som går op i sådan noget :)
    HBO 2800 alle bud er uden porto


    Den bliver ikke solgt for under 2800, så byd venligst ikke under tak :) Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge hvis jeg ikke syntes at prisen er tilfredsstillende.


    Jeg har også et Asus Rampage IV Formula som jeg også skal af med, men dette bliver ikke solgt medmindre CPU'en bliver solgt. Der er påmonteret vandblok på mosfets, men har stadigvæk den originale køler. Dette er købt ved proshop den 11-05-12, kvittering samt original emballage haves.
    HBO 1800 alle bud er uden porto


    Kan afhentes i 8370 hadsten eller sendes dom pakke for 80 kr. Emballage haves!


    ALT off topic bedes holdt ude af tråden, send mig en PM hvis der er spørgsmå