Ny com hjælp

  • medmindre du virklig vær sætter en stille computer så ville jeg anbefale at spare 1000 og tage den med 7870.

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Kikkede lige, du linker til en dårlig 32gb ssd harddisk - Det er ikke den du overvejer at bruge vel? Den er værdiløs. Du skal op i mindst 60gb, for at ha' plads til styresystemet. Samsung serie 830 er ok SSD diske, som eksempel.


    Med hensyn til hvilken computer du skal vælge, så der det HD7950 vs. HD7870, og Støj - Ingen tvivl om at HD7950 er hurtigere, og støj er også rart at slippe af med.


    Personligt ville jeg aldrig købe et HD7870 grafikkort, jeg ville vælge HD7850 eller HD7970 - Det der tælle mest hos mig er RAM bussen, som er 256bit på HD7850/HD7870, og 384bit på HD7950/HD7970.


    Hvad det betyder i praksis, kan du læse mere om her: GTX680 vs. HD7970 - Her er målt med den rigtige målemetode, ms mellem hver frame:)

  • Troede jeg kunne afbetale på vision men det lader det ikke til alligevel :( Så den er nok desværre stadig aktuel da jeg ikke har vanvittige mange penge at gøre godt med men skal bruge en computer nu her hurtigst muligt og den skal helst kunne køre nyere spil da jeg ellers bare skal ud og købe ny maskine igen når jeg får lidt flere penge at gøre godt med! ;)

  • Jeg kan ikke lige hurtigt finde ud af hvilket kabinet du har, hvis det er et dårligt kabinet - Så bliver computeren nemt overvarm, kan være jeg heller ikke kunne se det dengang jeg skrev i tråden, og så forslår man straks et nyt - Så ved man det er i orden:)


    De dele der blev forslået dengang er ikke aktuelle mere, i dag er det nogle andre dele folk vil anbefale.




    Mvh.

  • Du har ikke tænkt på at kikke om der er nogen der sælger noget brugt. Som du siger så har du ikke mange penge og det kunne jo være en mulighed


    Hvis det var mig vil jeg nok finde cpu bundkort ram osv. også måske finde et brugt grafikkort. Jeg har selv et gtx 460 og jeg har altså ingen problemer med at køre alle de spil jeg nu vil. i BF3 køre den også pænt godt. så fordi alle siger du skal have 7950 kan du jo godt finde et brugt som du kan have til du vinder i lotto. eller måske senere købe 2 og køre sli.