MSI 5850 'Twin Frozr II' x2 ///SOLGT///

  • ///SOLGT///
    Hai Tweak.


    Jeg har 2 grafik kort fra min gamle computer til salg. Det handler om 2 styks MSI Twin Frozr II 5850'ere. Det ene er meget lidt brugt, det andet har været brugt 6 måneders tid. De har som sagt stået i min gamle computer, som jeg grundet arbejde ikke rigtig har kunnet bruge i lang tid.


    Anyways. Kortene er i god stand, sælges uden orginal indpakning og kvitteringer (vand i kælderen er en btich ;( ) og sælges helst sammen. De befinder sig i Århus. Højeste bud får dem.


    Ja jeg ved godt at det er 'gamle' kort, og ja ja ved godt at jeg nok ikke kan få særlig meget for dem.


    /Gehenna


    P.S. Jeg har tidligere solgt et par 5850'ere, så hvis du husker at have set den tråd, så nej, det er ikke det samme par kort.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

    Rettet 2 gange, sidst af Gehenna ().

  • Noteret. Jeg lader tråden løbe måneden ud, og så får højeste bud som sagt kortene.

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.

  • Du kan få dem til en tusse afhentet, ellers lader jeg den køre måneden ud som sagt. :)

    Selvbyg PC: 4 GB DDR2 1060, Geforce GTX285, AMD Phenom 2,4 x3, Samsung Spinpoint F1 1 TB.