Jeg er også klar,hvis det bliver et andet gameplay......
Der er ligegodt for meget tdm/ctf spiller i mig,til jeg gider spille det vi spillede mandag aften 

Er du klar på UT2k4
- 

- 
			Hvad spiller vi så: Deathmatch 
 Team deathmatch
 Capture the flag
 Bombing run
 Assault
 Onslaught
- 
			Jeg er også klar senere hvis det er  EDIT: Er da med på noget CTF  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af AtoM!C 
 Jeg er også klar senere hvis det er EDIT: Er da med på noget CTF  CTF er ok skulle vi spørge og HOL.dk vil spille mod os  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk CTF er ok skulle vi spørge og HOL.dk vil spille mod os  Ctf er nice og ja,det kunne være hyl at slå Hol  
- 
			CTF er helt okay! HOL.dk :camp:  
- 
			Lad os endelig rive HOL rundt.  
- 
			Skal vi spille igen  Jeg har øvet lidt  -  Skal vi prøve at slå HOL.dk? -  Skal vi prøve at slå HOL.dk?
- 
			Jeg vil osse Gerne være med!  Og hvis ikke i/vi skal spille idag, så skriv endelig en anden gang Altid (bare ikke i morgen aften) frisk på noget UT Og hvis ikke i/vi skal spille idag, så skriv endelig en anden gang Altid (bare ikke i morgen aften) frisk på noget UT 
- 
			er det en demo eller noget siden alle har det eller er det bare et totalt fedt spil? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this 
 er det en demo eller noget siden alle har det eller er det bare et totalt fedt spil?Demo.  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af engel Demo.  Gir du et link? --> vil da gerne være med til at smadre hol.dk  EDIT: har fundet det  
- 
			Vi har et hold man det har de ikke  men skal vi ikke bare selv tage en dyst så  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk 
 Vi har et hold man det har de ikke men skal vi ikke bare selv tage en dyst så  Sådan en flok kyllinger - jeg er sq frisk selv om jeg nok får smæk alligevel  er klar om godt en time  , ville være fedt hvis der var nogen der kunne i aften , ville være fedt hvis der var nogen der kunne i aften 
- 
			Kom nu er der ingen der er friske 
- 
 Kom nu er der ingen der er friskeJeg er  
- 
 Kom nu er der ingen der er friskeDesværre ikke iaften, konen sidder og råber på opmærksomhed, men imorgen er jeg klar. :camp: 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this Jeg er  skal vi ikke bare starte med bots og håbe på flere joiner  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk skal vi ikke bare starte med bots og håbe på flere joiner  Jo - hva skal jeg gøre? 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this Jo - hva skal jeg gøre? jeg starter en server så joiner du