mjo, hvis jeg lige bliver færdig med den stil...

Er du klar på UT2k4
- 

- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk Jeps bortset fra at Try-this næsten er umulig at :camp: fordi han forsvinder og dykker op et helt andet sted  LOL - det var da fordi jeg døde, og hver gang startede jeg lige op og ned af dig, med det lille våben man starter med  du skøb mig helt vildt mange gange der du skøb mig helt vildt mange gange der 
- 
			Jeg er med i aften, hvis der er noget  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this LOL - det var da fordi jeg døde, og hver gang startede jeg lige op og ned af dig, med det lille våben man starter med  du skøb mig helt vildt mange gange der du skøb mig helt vildt mange gange der Nej den gjorde det også inde midt på banen Starter en server nu 
- 
			213.83.154.156 højreklik "open ip" eller "Tweak.dk (members only)" 
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk Nej den gjorde det også inde midt på banen Starter en server nu hmmm, må være fordi jeg er hurtig som lynet    
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Try-this hmmm, må være fordi jeg er hurtig som lynet    det kunne du jo bevise ved at joine nu  
- 
			QuoteOprindeligt indlæg af Wolf_of_dk det kunne du jo bevise ved at joine nu  Går sq desvære ikk, men efter kl 15 på fredag (og sandsyneligvis også resten af weekenden, hvis ikke mat afl tager for lang tid at lave) er jeg med på den værste  
- 
			Tak for spillet  btw Andrew var der når galt med forbindelsen