Computer dele Til Salg !

  • Hej jeg står og skal til at opgradere min computer da jeg skal til at bruge nogle tegne programmer som min computer ikke er optimeret til.




    jeg sælger følgende komponenter samlet som en pakke, og til højst bydende





    Bundkort: Asus Rampage II Extreme


    CPU: Intel Core I7 920 2,67 GhZ 8MB


    CPU køler: Noctua NH-U12P SE1366 CPU FAN (19,6 dBA)


    Grafikkort: Asus Radeon HD 4890 "Top" GDDR5 900mhz


    Ram: Corsair DDR3 PC3-1600 6GB CL9 kit XMS3


    Delene har ikke været Over Clocked på nogen måde andet end grafik kortet som er fabriks OC'd med 15%
    Jeg har kvitteringer til det hele og original emballage til næsten det hele.



    start pris 3500 kr.

  • Ked af det hvis det ses som negativt, men din pris er helt vildt urealistisk.


    Core I5 2500K som giver denne platform baghjul kan erhverves med MB, Ram, og CPU for omkring 1600 kr, dit grafikkort er 3 generationer bagude, og bør max indbringe 300-400 kr.


    Jeg ville sige at 1200 for Mb, RAM, og CPU er et godt startpunkt, så kan du altid se om det kan blive budt op, med GFX ved jeg ikke præcist hvad du bør tage, men regn med meget mindre end det du tror.

  • Tror han har droppet tweak sidst han skrev herinde var 11 dage siden og har selv haft skrevet til ham at hans priser er dba værdige. Så fik jeg også bare en smart bemærkning..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • nej jeg har bare været på tur, i nogle dage.


    ja jeg kan godt se det på de forskellige bud osv. at prisen måske er lidt for høj


    jeg sætter derfor prisen til 1950 så kom med nogle bud.


    det hele sælges samlet som en pakke. og køber betaler porto

  • Jeg vil godt byde 1200 kr. for pakken uden GFX, det er også det samme som jeg skrev ovenfor var min vurdering. Helt fair hvis du synes det er for lidt, men så har du da et bud at gå ud fra :)