jailbreak 5.1 9b176 iphone 4

  • Hejsa, det er lang tid siden jeg har haft min iphone jailbreaket sidst , og savner det sku.


    Når jeg søger på google , kommer der en masse resultater op på jailbreak , så ved ikk helt hvor jeg skal downloade det fra , hvor er det bedst ?


    PÅ forhånd tak :P

  • Noget tid siden jeg jailbreakede en Iphone, men det seneste jeg brugte var Green Po!son og før det mener jeg jeg prøvede Black Snow.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Snak lige med Bubbi før du gør noget, han har styr på det ;-)

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Fik opdateret den til 5.1.1 , og fulgte denne guide .



    1. Make a backup of your device in iTunes by right clicking on your device name under the ‘Devices’ menu and click ‘Back Up’.
    2. Once your backup is complete return to your device and go to Settings – General – Reset – Erase all Content and Settings. This will make the jailbreak process much faster.
    3. Open Absinthe and be sure you are still connected via USB cable to your computer.
    4. Click ‘Jailbreak’ and wait…. just be patient and do not disconnect your device.
    5. Once jailbroken return to iTunes and restore your backup from earlier. Right click on your device name under the ‘Devices’ menu in the left panel of iTunes and click ‘Restore from Back Up…’ then select the latest backup you created before. (restoring this backup will return all the content previously on your device ie, apps, photos, etc.)



    Men kan ikk få det til at virke , hvordan kan jeg se om den er jailbreaket ? jeg har intet cydia ikon på iphonen

  • Hvis du ikke har noget Cydia ikon er den ikke jailbreaket korrekt.
    Så der er ikke rigtigt andet at gøre end at prøve igen.


    Der må være gået et eller andet galt, ved ikke om du er kommet til at gendanne på ny den efter du har jailbreaket
    den, i stedet for at lægge din backup ind på den.


    For gendanner du den i iTunes, fjerner den jailbreaket.