Windows på ny computer

  • Jeg købte i sin tid Windows Vista, men har slettet det, og har nu Windows 7. Min mor skal have et nyt windows. Kan hun bruge mit windows vista på hendes computer, nu hvor jeg har slettet det på min? Det er kun til en licens. Så jeg tænkte, at nu hvor det ikke er på min computer, så kan hun bruge det. Eller kan det registrere at det har været installeret på en anden computer, når hun skal aktivere det?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • altså når du har afinstallere dit Windows kan du godt bruge den på en anden :)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Okay. Det lyder godt :) Tak for svarene. Kom nemlig i tvivl omkring de aktiveringskoder.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche