• Hold da kæft jeg elsker denne app det er en app som man ikke vidste man have brug for, har også gjort det nemmer at skrive en post med ens iPhone :) (denne post er skrevet med tapatalk)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja jeg har brugt det i lang tid efterhånden. Og jeg elsker det.

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650


  • Hvilken version bruger du på iPad'en? :)
    Mener der er to forskellige. Ikke sandt? :P


    Kan huske jeg lavede en afstemning, om der var stemning for Tapatalk på Tweak. Dum som jeg var var det en "Ja/Nej" afstemning jeg lavede. Skulle jo bare ha' lavet en "Ja" afstemning :)
    For, hvorfor har vi brug for at vide hvor mange der ikke vil have det? :P


    http://www.tweak.dk/forum/boar…al-understoette-tapatalk/

  • Jeg bruger faktisk mest den normale ikke-HD version på min iPad, og det fungere helt fint.
    Den er også lavet til iPad, og er altså ikke bare en opskalleret version af deres iPhone-app.


    Men det er rigtigt nok at der er en "HD" version også, som jeg også har købt.
    Dog synes jeg den kan virke en smule uoverskuelig til tider.
    Den har dog lidt flere features, men alt i alt klarer den normale version sig helt fint.


    Så hvis man allerede har den normale version til sin iPhone/iPod Touch, så synes jeg
    personligt ikke HD-versionen er et must til iPad'en.



    Sent fra Tapatalk på min iPad.

  • Nogen der har erfaring med tapatalk til android? Overvejer at installere det på min Galaxy s3, men vil da lige hører hvad folk syntes om det.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Ikke jeg, men vil da tror det er mere eller mindre det samme.


    Men hvis du søger på 'Tapatalk Android Review' på youtube, er der masser af videoer.
    Så det kan jo være du kan finde dine svar der.



    Sent fra Tapatalk på min iPad.