Husk authenticator!

  • Vil lige sige at folk skal huske deres authenticator (hvis det overhovedet virker).
    Fjernede nemlig min authenticator for et par dage siden, da jeg skulle lægge en ny ROM på min Android telefon.



    Er lige blevet hacket på Diablo 3, her imellem 15:00 og 19:00.


    1.300.000 guld er væk + alle mine items.
    Og ja, min password var MEGET sikkert.


    GG Blizzard..

  • Indtil videre har der været 0 tilfælde hvor en account med authenticator rent faktisk er blevet hacked. Desuden har det endnu ikke vist sig at være Blizzards skyld i komprimerede accounts.


    Noget andet at notere er, at hvis man benytter sig af real money auction house vil ens account blive suspenderet, hvis man bliver hacked. Denne suspendering løftes når en authenticator er tilføjet den tilhørende battle net konto. I tilfælde af at man bliver "hacked" en anden gang med authenticator på vil ens account blive permanent banned fra real money auction house.

  • Indtil videre har der været 0 tilfælde hvor en account med authenticator rent faktisk er blevet hacked. Desuden har det endnu ikke vist sig at være Blizzards skyld i komprimerede accounts.


    Noget andet at notere er, at hvis man benytter sig af real money auction house vil ens account blive suspenderet, hvis man bliver hacked. Denne suspendering løftes når en authenticator er tilføjet den tilhørende battle net konto. I tilfælde af at man bliver "hacked" en anden gang med authenticator på vil ens account blive permanent banned fra real money auction house.

    Det første du skriver passer ikke.


    Der har været flere med authenticator der er blevet hacket, nogle mener det har noget at gøre med at hackeren stjal sessions-id'en eller noget.
    Læste selv om flere på Battle.net forums der skrev at de var blevet hacket med en authenticator aktiveret.


    Angående det andet så skrev Blizzard til mig:

    Quote

    Note: After the first compromise restoration occurs on a Battle.net account, that account's access to the Diablo III Real Money Auction House will be restricted until an authenticator is attached. If the account is compromised a second time, access to the Diablo III Real Money Auction House will be permanently revoked. For more information on authenticators, see http://www.battle.net/support/…tle-net-authenticator-faq.


    Please also note that we offer two restorations for being hacked in Diablo 3 at the moment, so if you are hacked again in future the restorations may be limited or not possible. We offer these restorations on a complementary basis, so our support is limited as well. We can assist you with advices about your computer security however and help you preventing another hack.

  • Så hold dog op med at hente programmer der indeholder keyloggers. :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Det første du skriver passer ikke.


    Der har været flere med authenticator der er blevet hacket, nogle mener det har noget at gøre med at hackeren stjal sessions-id'en eller noget.
    Læste selv om flere på Battle.net forums der skrev at de var blevet hacket med en authenticator aktiveret.


    Jo det passer.

    Quote

    We've been taking the situation extremely seriously from the start, and have done everything possible to verify how and in what circumstances these compromises are occurring. Despite the claims and theories being made, we have yet to find any situations in which a person's account was not compromised through traditional means of someone else logging into their account through the use of their password. While the authenticator isn't a 100% guarantee of account security, we have yet to investigate a compromise report in which an authenticator was attached beforehand.


    If your account has been hacked, please view the previous post for information on contacting our support department.


    Source: http://us.battle.net/d3/en/for…ic/5149619846?page=29#571

  • Kan godt være Blizzard siger det, men nu har jeg altså set det på Battle.net forums, og kan ikke lige finde det igen (tråden er sikkert slettet).


    Men tilbage til topic, eller noget: Har fået rollback, så alle mine guld osv. er sikret nu, så må jeg bare være lidt hurtigere til at få den authenticator på.


    Så hold dog op med at hente programmer der indeholder keyloggers.


    Vil sige at jeg altid passer på hvad jeg går ind på og hvad jeg henter, men alligevel fandt jeg i går en keylogger (godt nok ikke med MSE, men Emsisoft Anti-Malware, som jeg først fik installeret i går).
    Min teori er, at den keylogger har lagt på min computer i længere tid, og så først er aktiveret her indenfor de seneste par dage, sikkert med hovedmål at skaffe Diablo 3 passwords.

  • "
    Det første du skriver passer ikke.


    Der har været flere med authenticator der er blevet hacket, nogle mener det har noget at gøre med at hackeren stjal sessions-id'en eller noget.
    Læste selv om flere på Battle.net forums der skrev at de var blevet hacket med en authenticator aktiveret."




    Nej det passer ikke XENATA.. Det er trolls. Dem skal du ikke hoppe på. Idiot.

  • Du tager faktisk fejl, Rheko. Der ér tilfælde hvor authenticatoren er blevet omgået vha. bla.a sessions id. :|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • ;( jeg har lige fået en mail om at min account er blevet closed. de påstår at jeg har snydt eg. brugt 3. parts programmer, noget jeg aldrig ville røre med en ildtang! det underlige er faktisk at jeg ikke har spillet det i over en måned nu.
    Jeg kan heller ikke sender en såkaldt ticket til dem, da jeg ikke kan logge på, den påstår også at jeg har en authenticator attached til min account, hvilket jeg ikke har. så min eneste mulighed er vel at ringe til dem, selvom de skriver at de ikke tager sig af lukkede accounts telefonisk. :cursing:

  • Quote

    ;( jeg har lige fået en mail om at min account er blevet closed. de påstår at jeg har snydt eg. brugt 3. parts programmer, noget jeg aldrig ville røre med en ildtang! det underlige er faktisk at jeg ikke har spillet det i over en måned nu.
    Jeg kan heller ikke sender en såkaldt ticket til dem, da jeg ikke kan logge på, den påstår også at jeg har en authenticator attached til min account, hvilket jeg ikke har. så min eneste mulighed er vel at ringe til dem, selvom de skriver at de ikke tager sig af lukkede accounts telefonisk. :cursing:


    Din account er blevet hacked og du får intet ud af at ringe til dem. Du skal sende en mail til deres retrieval system med billede id. Det er rimelig simpelt.