iPad førstegangsejer - tips & tricks?

  • Hey folkens,


    Jeg har for nylig taget springet og erhvervet mig en iPad. Den skal først og fremmest bruges til studiet, men jo mere den kan overtage min bærbares rolle des bedre. Idet iOS/iPad er helt nyt for mig, kunne det være rigtigt cool med nogle gode tips og tricks til hvordan man bedst anvender den, hvilke apps der er uundværlige etc. Det må meget gerne bære præg af personlige erfaringer, men links til gode guides modtages også med kyshånd :)


    Jeg har også en mere specifik anmodning, idet jeg leder efter en app, hvor jeg kan streame noter/skitser fra iPad'en til eksempelvis en browser. Jeg deltager nemlig ofte i conference calls på mit studiejob, hvor det ville være en stor hjælp at kunne brainstorme med hinanden. Google har ledt mig frem til 2 apps, hhv. jot! og Syncpad - er det noget nogen kender til?


    En sidste ting - findes der et program a la Notability, som jeg bruger nu, som ikke omdanner pdf'er til billeder? Synes det er lidt ærgerligt, at man ikke kan søge i pdf'er, efter man har taget noter i dem.




    Venlig hilsen en glad iPad-ejer :)