• Du vil godt kunne sætte den op på Ultra, men du skal nok drosle lidt ned for AA og AF, rent visuelt vil du formentligt ikke bemærke nogen forskel.

  • men hvis jeg tog en PowerColor Radeon HD 7850 2GB GDDR5 i istedet for den anden vil jeg så kunne køre bf3 med alt på max med god fps uden lagg?:):)

    Uanset hvad mærke du køber, så vil jeg stadig mene at et 7850 vil være i underkanten til 4xAA og 16xAF
    Jeg ville personligt hoppe op i et 7950 som minimum, eller endnu bedre et 7970.


    Som jeg skrev tidligere kan du også vælge at drosle ned for 4xAA og 16xAF, men stadig køre Ultra på et 7850.

  • Hehehe... Mr.Icemann. Er der nogen speciel grund til at du hele tiden skifter build og udgangspunkt?


    Hvad er årsagen til at du nu tager dette build og ikke de 7 andre muligheder, vi har været igennem?


    Hvis du lige tager et kig i hvad LeetDonkey skriver i #83, så behøver du ikke spørge mere om HD7850 kører BF3 i Ultra, for han har fat i den lange ende der.. Og det ændres altså ikke af at du har taget en I5 3550 i stedet for FX8120 ;)


    Både en i5 3550 og FX8120 er gode CPU'er, som ikke vil være noget problem for dig at kunne nyde i fulde drag. Om man vælger den ene eller anden er nok lidt en smagssag, men eftersom jeg er vild med kerner, så havde jeg taget en FX-8120.
    Skal du have den fulde grafik på BF3, så er det derimod gfx du skal kigge på og ikke CPU - som LeetDonkey er inde på, så vil du kunne køre det på ultra med HD7850, hvis der skrues lidt ned for AA og lignende. Her er jeg 100% enig :)


    Hop et trin op til enten HD7870 eller HD7950, hvor jeg personligt ville sige at HD7950 er det kort, som jeg ville satse på til BF3.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H