Razer Mamba 2012 oplade problem?

  • Jeg har en Razer Mamba 2012 mus:


    [Blocked Image: http://www.cravingtech.com/blog/wp-content/uploads/2011/08/Razer-Mamba-2012.jpg]



    Siden jeg opgradere min computer fra en Mac Mini Server 2010 til en Mac Mini 2011 har jeg opdaget at de groenne oplade LEDer aldrig slukker??


    Ligemeget om jeg har den i oplade docken eller om kablet gaar direkte i musen, saa lyser de altid.
    Er ret sikker paa de stoppede med at lyse paa den gamle Mac naar musen var opladet.


    Kan det evt. vaere fordi jeg ikke har installeret driverne til musen?
    Taenkte at den allerede var sat op saa de ikke gjorde nogen forskel.



    Eller er min mus defekt??



    :?: :!: :?:

  • vil nok tror at du bare skal installere dine driver og hvis det ikke virker så bare kontakt deres support

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Det har vist sig den bare skulle oplade i et par dage foer batteriet aabentbart var fuldt igen... Virker nu helt fint selvom driveren stadig ikke er installeret :)


    Har imellem tiden koebt en Magic Trackpad fra Apple saa bruger faktisk kun musen naar jeg 3D tegner eller spiller...