Nybegynder, lidt hjælp tak, hvis muligt da :D

  • Hejsa.. Jeg er en fyr som for nyligt har arvet lidt penge, og skal have lavet mig et nyt setup her inden for en månedes tid.. Der vil jeg så prøve med vandkøling, da vi er ude i noget sLI, oc osv... Pt har jeg et setup der ligner det her in mind:


    Asus Rampage 4 Extreme
    i7 3930k
    OCZ Agility 240gb
    2 x Radeon 7970 (Nok xfx's black edition eller lign) Eller 2 x GTX 680.. Ja eller medmindre der kommer noget andet ud i mellemtiden..
    16GB Corsair Dominator GT, pc3-17066 2133 mhz.. Kit af 4.
    Sikkert et HAF-X Kabinet eller lign..
    Det er vel det vigtigste, der er self også andre små dele... Har også en raptor 80gb HDD jeg smider i og self en 2TB eller noget der omkring std hdd...


    Er der evt nogle der kender et godt egnet kit til en nybegynder, der ville passe til dette system? Evt noget hvor der kommer en manual med osv, og ikke er alt for svært.. :)


    På forhond tak for hjælpen!


    - Shada.

  • Det ser findt ud det sæt der.. Nogen idé om, om det er relativt nemt at gå til med? Det skal helst ikke være superkompliceret da jeg ikke har makket med vandkøling før.. Men altså, jeg har jo self tid nok til at teste det igennem flere gange inden jeg sætter selve systemet i gang... :p

  • Nøeh, ellers kan jeg se at du kan få OC'ed version af GTX 680, med blok på til mindre end det ville koste og købe ref kort + blok.. Det er så i tyskland så det koster lidt at få det sendt, men.. Ikke noget videre.. Det kunne man jo overveje. :)

  • jeg køre selv med en 240mm rad + en 120mm rad til mine grafikkort, og en 240 mm rad til min cpu, og en pumpe til hver, den ene er en xspc 750, og den anden er også en xspc kan ikke huske model...


    en 3*120mm radiatorer ville være fint :), og bare en enkelt pumpe