Indlæg af Shadazar

    Mojn,


    Vil gerne sælge 2 x MSI Radeon 7970 Lightning, grundet at jeg gerne vil tilbage til Nvidia.


    Prisen kan vi nok diskutere.. Jeg har en "E-Kvitering" liggende et sted, de er købt i Belgien.


    Vil evt gerne bytte hvis der er nogen der har noget fornuftigt at bytte med, fx GTX 680'ere..


    De er omkring et halvt år gamle begge to, og fungere fint :)

    Hejsa, vil som sagt gerne bytte mine 2 x 7970 lightning for et GTX 690, da jeg generelt mere er til Nvidia..


    Er evt villig til at smide lidt oven i, men de 2 kort løber op i nogenlunde samme pris som 690'eren.


    Befinder mig i Belgien, men får besøg fra Danmark om 1½ uge, så kan sende kortene med hjem hvis det er (Har reservekort jeg kan bruge i mellemtiden alligevel).


    Kortene er et par måneder gamle og købt i belgien, med original embalage og kvitering.


    - Shadazar

    Korrekt, det var mig selv der oppede.. ;p - Altså, det hele er stadig til salg, men det skal som sagt sendes fra Belgien, så det kan ikke betale sig hvis man bare vil købe en del.. Det bliver for dyrt tror jeg.. ;p


    Der er budt 3750 + fragt so far.. Hvor meget fragten egentlig er, kan jeg ikke lige svare på.. Men jeg lader tråden køre i en uges tid eller lign, mine nye dele skal lige komme først.. Men de er bestilt, så.. ;)

    Det ser findt ud det sæt der.. Nogen idé om, om det er relativt nemt at gå til med? Det skal helst ikke være superkompliceret da jeg ikke har makket med vandkøling før.. Men altså, jeg har jo self tid nok til at teste det igennem flere gange inden jeg sætter selve systemet i gang... :p

    Hejsa.. Jeg er en fyr som for nyligt har arvet lidt penge, og skal have lavet mig et nyt setup her inden for en månedes tid.. Der vil jeg så prøve med vandkøling, da vi er ude i noget sLI, oc osv... Pt har jeg et setup der ligner det her in mind:


    Asus Rampage 4 Extreme
    i7 3930k
    OCZ Agility 240gb
    2 x Radeon 7970 (Nok xfx's black edition eller lign) Eller 2 x GTX 680.. Ja eller medmindre der kommer noget andet ud i mellemtiden..
    16GB Corsair Dominator GT, pc3-17066 2133 mhz.. Kit af 4.
    Sikkert et HAF-X Kabinet eller lign..
    Det er vel det vigtigste, der er self også andre små dele... Har også en raptor 80gb HDD jeg smider i og self en 2TB eller noget der omkring std hdd...


    Er der evt nogle der kender et godt egnet kit til en nybegynder, der ville passe til dette system? Evt noget hvor der kommer en manual med osv, og ikke er alt for svært.. :)


    På forhond tak for hjælpen!


    - Shada.

    Haløjsa, jeg vil gerne sælge min Nokia X6 som jeg har været rigtig glad for.. Men det er tid til at komme videre.


    Den er ikke simlåst, og den er i god stand lige pånær at knappen til at tænde og slukke med er faldet af, så du skal lige have fingeren lidt ned for at tænde den.. Derfor vil jeg self også trække lidt af prisen, det er klart..


    Jeg bor PT i Belgien, så den skal sendes til Danmark, men den vejer self ikke så meget..


    Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg self fixxe et billede af den osv osv..


    Jeg ved ikke rigtigt hvad dyret er værd pt, men kom da endeligt med nogle bud, jeg satser ikke på sindsyge mængder. ;p

    Hejsa, da jeg vil til at samle noget nyt snart, vil jeg gerne af med mine parts.. Jeg lader traaden koere indtil der kommer et fornuftigt / nogle fornuftige bud.


    Jeg ser self helst at det hele saelges samlet, men tager self gerne imod bud paa individuelle dele.


    De fleste af delene er omkring halvandet aar gamle.. Rammene er lidt over et halvt, samme med lydkortet, og GFX er vel et aar cirka.


    Har ikke kviteringer laengere, ihvertfald ikke hvad jeg lige kan komme til, da jeg er flyttet til Belgien, og der er gaaet ged i den. Hvilket ogsaa kan vaere et problem med fragt, men nu er det heldigvis min foedselsdag snart, saa min familie kommer paa besoeg i bil, over 2 gange, saa der er mulighed for at faa delene med tilbage til Danmark der. Keine problem ;p


    Der er disse parts:


    Asus Rampage II Extreme Mobo


    Corsair Dominator GT 3 x 2 GB - PC-1600 2000 MHz + heatsink.


    GTX 470 Std edition, mener nok det er Gainward, koebte det af en fyr i Kbh...


    Intel i7 920


    IFX-14 cooler on the CPU med 2 x noctua blæsere.


    750w Thermal Take PSU


    Velociraptor 120 GB


    500GB Std hdd. SpinPoint mener jeg nok..


    Om en uges tid er den til salg cirka, bestiller delene til min nye comp i morgen, sorry for alt det bøvl før i tiden..


    Men altså, problemet er at jeg bor i Belgien, og at der skal betales fragt, og det kan godt blive lidt dyrt jo, så derfor ser jeg helst at personen der vil købe, betaler for fragten.. MEN, så kan vi bare slå prisen lidt ned istedet..


    Jeg satser egentlig ikke på det helt store bud for det, men ser self helst at det hele sælges samlet.. For ellers kommer det til at koste en krig at sende det hele..


    Jeg har ikke original embalage, men jeg har diverse kasser fra andre dele, som det kan pakkes ned i.


    Kom med nogle bud, så kan vi se om det overhovedet kan betale sig at sende det. :)

    Da jeg overvejer at opgradere snart, ville jeg gerne vide hvor meget i tror jeg kan saelge de parts jeg har nu, for...


    Der er disse parts:


    Asus Rampage II Extreme Mobo


    Corsair Dominator GT 3 x 2 GB - PC-1600 2000 MHz


    GTX 470 Std edition, mener nok det er Gainward, koebte det af en fyr i Kbh...


    Intel i7 920


    IFX-14 cooler on the CPU.


    750w Thermal Take PSU


    Saa er der ogsaa et Creative Titanium Fatal1ty X-Fi Pro lydkort i..


    Velociraptor 120 GB


    500GB Std hdd.


    Bare saadan cirka?


    Ah ja, HAF 932 Kabinet..

    Jeg lader lige tråden køre i et par dage, venter på nogle penge, håber det er i orden med alle. 1100 er stadig det førende bud. :)