Aldi pc

• For mig er Aldi et sted man køber madvarer. Så jeg ville nok aldrig kunne finde på at købe en computer sådan et sted.

Jeg har også set deres reklame, og ja den bliver nok meget varm. Batteritiden er sikkert heller ikke noget at råbe hurra for.

Oprindeligt indlæg af HAM
    For mig er Aldi et sted man køber madvarer. Så jeg ville nok aldrig kunne finde på at købe en computer sådan et sted.

Jeg har også set deres reklame, og ja den bliver nok meget varm. Batteritiden er sikkert heller ikke noget at råbe hurra for.

om det er aldi du køber i, kan da for så vidt være ligegyldigt, hvad man nok nærmere skal se på er mærket på produktet, og Medion kan sq godt lave noget okay...

Oprindeligt indlæg af Zigiro

om det er aldi du køber i, kan da for så vidt være ligegyldigt, hvad man nok nærmere skal se på er mærket på produktet, og Medion kan sq godt lave noget okay...

Mærket fejler ikke noget nej, men jeg køber mad i en madbutik og computer i en computerbutik. Nok mest fordi jeg tror at servicen er bedre :]

• øjh der er meget software med
    Softwarepakke
    Microsoft® Windows® XP Home
    Edition SP1 forinstalleret og på
    genoprettelses-CD-ROM.
    Microsoft® WorksSuite® 2004
    forinstalleret og på DVD.
    Medion Home Cinema SE
    forinstalleret og på CD-ROM,
    OEM-version. Indeholder 5
    professionelle programmer for
    video- og audioapplikationer!
    Nero Burning ROM6 forinstalleret og
    på CD-ROM. Program for kopiering
    af CD'er uden kopibeskyttelse.*
    eTrust AntiVirus forinstalleret,
    inklusive 90-dages gratis
    Internet Update.
    Pinnacle Instant Copy 8 SE
    forinstalleret og på CD-ROM.
    Det optimale program for kopiering
    af DVD'er uden kopibeskyttelse

men en p4 3.06 i en bærebar 8o
    den blæser må da køre hele tiden

kender en der har en p4 2.6 og den blæser starter ca en gang hver andet minut og køre ca 30 sek og den larmer.men det er en amitech

men det er ellers meget com for de penge :T

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

Rettet en gang, sidst af Johnni ().

Mærket fejler ikke noget nej, men jeg køber mad i en madbutik og computer i en computerbutik. Nok mest fordi jeg tror at servicen er bedre :]

Jeg mindes ellers at have set en tråd herinde med en der havde købt en pc i ALDI som var defekt. Han gik ned i Aldi og fik den byttet uden spørgsmål. De ville ikke engang kigge på den. hehe.

Kan dog ikke finde tråden, men er ret sikker på at det var herinde på tweak, selvom de fleste tweakere herinde fra hellere ville samle en selv. ;)

Oprindeligt indlæg af PulsedriverDK

Jeg mindes ellers at have set en tråd herinde med en der havde købt en pc i ALDI som var defekt. Han gik ned i Aldi og fik den byttet uden spørgsmål. De ville ikke engang kigge på den. hehe.

Kan dog ikke finde tråden, men er ret sikker på at det var herinde på tweak, selvom de fleste tweakere herinde fra hellere ville samle en selv. ;)

JA, det er nemlig det, de bytter dem ofte uden røvl, til gengæld kan de ikke hjælpe en med at få det lavet hvis det er...

Oprindeligt indlæg af mr_AcId_BuRN
    det kunne være at man skulle købe sådan en;)

lige min tanke ;)
    den er billig :dance:

Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

• Okay, vidste ikke helt hvordan Aldi's service var på sådan noget. Så lyder det jo helt fint.

Men som du selv siger så ville de fleste Tweakere nok hellere samle en selv.

Okay, vidste ikke helt hvordan Aldi's service var på sådan noget. Så lyder det jo helt fint.

Men som du selv siger så ville de fleste Tweakere nok hellere samle en selv.

Ved nu ikke rigtig om jeg gad samle min bærbare selv - tror ikke det kan betale sig.

Oprindeligt indlæg af Torque

Ved nu ikke rigtig om jeg gad samle min bærbare selv - tror ikke det kan betale sig.

My bad, tænkte ikke lige over at det var en bærbar.

Men hvis det nu havde været en stationær, så ville du vel helst samle den selv.

Oprindeligt indlæg af Zigiro

JA, det er nemlig det, de bytter dem ofte uden røvl, til gengæld kan de ikke hjælpe en med at få det lavet hvis det er...

Min far har købt 2 pc'er hos Aldi, og de få gange der har været problemer, bl.a. et dvd-drev, så er servicen meget flot, de kommer og henter den defekte del og leverer (den gang med dvd-drevet) en ny del.

Han havde et problem med driver til tv-kortet i den ene, det blev løst med hotlinehjælp og de ringede tilbage et par dage efter og spurgte om det kørte som det skulle, flot flot service!

Oprindeligt indlæg af X-Man
    i glemmer lige at CPUen i den bærbare er en mobile cpu, så tror nu ikke den blir så varm igen.....

Ægte 3,06 GHz Mobile Intel®

og siden hvornår har intel lavet 3GHz Mobil CPU?? :boxed: ifølge dem selv er det aldrig sket ..

• Har selv haft en aldi bærbar. Den virkede udmærket indtil den ikke kunne start op mere. Pis tænkte jeg, jeg fandt kviteringen frem og gik ned i Aldi. Jeg fik fat i en medarbejder og fortalte ham om problemet. Efter 5 min gik jeg derfra med 13000 kr i hånden. :boxed:
    Det skal lige siges at der kun var en uge tilbage som garanti. Det kan man fandme kalde god service