ny smartphone

  • hej skal ha en ny smartphone og har en iphone 3, men vil prøve en samsung har kigget på nexus nogle der har gode erfaringer med den?


    eller er der nogle andre forslag vil gerne ha en med storskærm, gerne hd


    og hvad er forskellen på iphone 3 og en nexus feks

  • Jeg ville afvente Galaxi SIII, der skulle komme i løbet af et par måneder. Skiftede selv fra en 3gs til SII og har ikke fortrudt. Jeg er bestemt en Android mand nu og der skal virkelig ske et mirakel, hvis jeg skal tilbage til Iphone igen.. Og har prøvet dem alle, men er ikke længere imponeret, som jeg var da 3gs kom ud :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • prøv og se på wp7 de ser rimelige lovene ud og har fået gode anmeldelser fra store tech folk men du bliver godt nok til at vente lidt med at købe da nokias flag ship lumina 900 ikke er kommet til danmark
    http://www.3.dk/d/nokia-lumia-…NWN-JiSr68CFYsntAodgVzjmQ


    ellers vil jeg købe noget iphone igen måske jailbreak den så du får den åbenhed som nogle gerne vil have

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • hvad pris leje taler vi om ???
    har lige købt en sensation til konen for 2700 ved elgiganten :-) det var det bedste tilbud der var i vores prisklasse :-) sådan lige nu og her.