S: 850 Watt PSU (modulær)

• Så må du jo smække dine varer på en auktionsside hvor bud er endelig i stedet for...

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

• #4 ja, eller også bør folk kun byde på noget de rent faktisk er interesserede i. Eller i det mindste melde tilbage hvis de ændrer mening...

#5 Tak for budet, men jeg beholder den indtil videre.

• nu ikke så tøse sur.. man ved der er en hvis chance ved at handle med folk på nettet bare sig overfør pengende til mig eller kom hjem til mig= det kræver intet af dig medmindre pengende faktisk bliver overført eller de kommer og henter den. og så ville du ikke have noget problem?
    du skal ikke være naiv med folk på nettet så bliver du bare røvrendt.

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

.-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

• #7 Jamen det er da super for dig at du har tid til at bruge tid på folk byder til og fra, fortryder budet og så byder mindre, eller byder en pris man kan acceptere men så når man skal til at handle (udveksle oplysninger) fortryder alligevel, eller bare lader være med at svare (kombiner ovenstående scenarier vilkårligt).

Det gider jeg bare finde mig i ret længe.

• så kan det være du skal lade være med at handle på nettet.

sådan er det bare når man handler på nettet og det må du finde dig i og lade være med at pive over småting.
    hvis det kan pisse dig af tør jeg slet ikke tænke på hvor sur du bliver når du læser hvad jeg lige har skrevet.

!!!

• forstår godt din frustration men du handler på nettet ikke face2face og sådan går det. handler personligt meget på nettet og kender det udmærket godt!

.-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

.-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

• #9 ...

#10 Jeg handler også ofte i diverse fora og er egentlig ganske tilfreds (har faktisk lige købt et gfx på et forum i går). Men det er nok fordi jeg oftere er køber end sælger at jeg ikke har lagt mærke til det... når jeg byder på noget er det fordi jeg er interesseret i det. Og hvis sælger henvender sig fordi jeg har budt, svarer jeg da tilbage om jeg er interesseret i at købe eller ej til den pris han nu tilbyder.

Men hey sådan er vi jo så forskellige :-)