solgt - media center

  • Jeg sælger mit media center, da jeg ønsker en anden løsning. bundkortet er defekt, jeg tror dog det kan skyldes en bios opdatering, det er i hvert fald efter dette at problemerne er opstået. Jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det.


    ZOTAC IONITX-D
    Samsung SH-S223B/BEBE bulk black SATA
    Silverstone Grandia 05, der er ingen blæsere, tilgengæld har jeg monteret støjdæmpende plader i den.
    2 x 1gb ddr2 ram
    sata kabler medfølger.
    ingen diske da jeg selv skal bruge dem.
    strømforsyning kan jeg ikke lige huske hvad er for en..
    kom med et bud hvis det har interesse.
    jeg har kvittering på bundkort, kabinet og dvd brænder. Garantien er udløbet på det hele... til rette prise kan der købes en logitech mini dinovo med.

  • PHP
    1. har glemt at skrive der også sidder en dual core processor i... denne kan jeg desværre ikke finde kvitteringen på.


    Bare du lige er klar over det så bygger det der ION bundkort lige som alle andre ION bundkort på en Atom CPU som er fastmonteret og en del af bundkortet så derfor har du ingen kvittering på den for sig selv da den er en del af bundkortet.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • PHP
    1. har glemt at skrive der også sidder en dual core processor i... denne kan jeg desværre ikke finde kvitteringen på.


    Bare du lige er klar over det så bygger det der ION bundkort lige som alle andre ION bundkort på en Atom CPU som er fastmonteret og en del af bundkortet så derfor har du ingen kvittering på den for sig selv da den er en del af bundkortet.


    nu føler jeg mig heller ikke særlig dum, fordi jeg ikke vidste det.