Indlæg af Scouzer

    Jeg leder efter en ordentlig Cisco router/switch simulator hvor jeg kan opsætte alt fra NAT til EIGRP osv. Gerne med flere routere og switche

    Jeg leder efter et program som kan rippe subtitles fra MKV til srt format. Jeg har prøvet MKVextractGUI, men den kan kun rippe til sub format

    Jeg er begyndte at få fejl, når jeg afspiller nogle mkv filer. Den siger “Audio outputs temporarily muted. Do not adjust the playback volume. The content being played is protected by Cinavia™
    and is not authorized for playback on this device. For more information, see http://www.cinavia.com. Message Code 3.”. er der nogen der ved, hvad man kan gøre ved det? uden at konvertere filer

    PHP
    1. har glemt at skrive der også sidder en dual core processor i... denne kan jeg desværre ikke finde kvitteringen på.


    Bare du lige er klar over det så bygger det der ION bundkort lige som alle andre ION bundkort på en Atom CPU som er fastmonteret og en del af bundkortet så derfor har du ingen kvittering på den for sig selv da den er en del af bundkortet.


    nu føler jeg mig heller ikke særlig dum, fordi jeg ikke vidste det.

    Jeg sælger mit media center, da jeg ønsker en anden løsning. bundkortet er defekt, jeg tror dog det kan skyldes en bios opdatering, det er i hvert fald efter dette at problemerne er opstået. Jeg ved ikke om man kan gøre noget ved det.


    ZOTAC IONITX-D
    Samsung SH-S223B/BEBE bulk black SATA
    Silverstone Grandia 05, der er ingen blæsere, tilgengæld har jeg monteret støjdæmpende plader i den.
    2 x 1gb ddr2 ram
    sata kabler medfølger.
    ingen diske da jeg selv skal bruge dem.
    strømforsyning kan jeg ikke lige huske hvad er for en..
    kom med et bud hvis det har interesse.
    jeg har kvittering på bundkort, kabinet og dvd brænder. Garantien er udløbet på det hele... til rette prise kan der købes en logitech mini dinovo med.

    Jeg søger en Nas jeg kan bruge til Plex Media Center. Den skal køre intel atom x86 min 1.6 ghz og have 256mb ram. Gerne en af mærkerne Qnap, Readynas eller Synology.. Den behøver ikke have en disk i sig, men den skal helst koste maks 800kr.

    tak for forslagene, men jeg har prøvet begge dele uden held..
    men live update fandt ikke den nyeste bios update, selv om den stod inde på MSI's hjemmeside.
    men jeg fandt dette program som virkede MSI HQ Forum USB flasher

    Jeg har forsøgt at opdatere min BIOS fra a1651IMS.112 til a1651IMS.114, men uden held. Jeg har forsøgt at gøre det inde i windows, men der får jeg bare at vide at den ikke understøtter 64bit systemer. så har jeg prøvet at gøre det i DOS via denne guide:


    http://dk.msi.com/ (...)


    men dette virker heller ikke, da jeg ikke kan få den til at load mit usb drev når først den har bootet fra den. Nogen der har en ide til hvad jeg skal gøre???