Star wars The old republic (game time code)

  • Godaften alle



    Har lige købt mig ovenstående spil og gad ikke at vente på posten osv så har købt det som download ved origin selv


    Alt dette er også fint nok, spørsmålet går på om der ikke er 30dages gratis spilletid med eller lign?


    Det kan da ikke passe at man først skal købe spillet for flere hundrede kroner plus at du derefter skal købe dig adgang bagefter..


    Der må der være en trial periode eller lign?

  • Niks - ligesom alle andre MMO'er jeg kender til skal du først betale en gang med enten et gametime card, eller et en måneds (eller over) abbonnement. Så snart at du har betalt for minimum en måned låser du de gratis 30 dage op.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Herrmansen ikke helt rigtig hvis du bare laver et subscription som automatisk optanker kan du altid bare lukke for din sub når du har spillet det i dine "gratis" dage så betaler du ikke ekstra de vil bare have enten game card eller dine kredit oplysninger. :)
    jeg gjorde det nemlig selv har så valgt ikke at betale for det da jeg syntes at alt det historie hører til et offline rpg hvor swtor bare bliver kedelig at høre så meget hvergang (jeg elsker at se fjernsyn samtid med jeg spiller kan man ikke hvis man skal koncentrere mig om en historie jeg syntes er aldeles kedelig og lang trukken.)

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Ah ja. Der ér da den undtagelse. Kan jeg da godt huske nu du nævner det - gjorde jeg selv uden at vide det. :whistling:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • tænkte jeg nok du vidste det var bare en tanketorsk. :D

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb