Hjælp til køb af headset

  • Hej jeg har efterhånden kigget på en del headset og jeg er nu blevet totalt lost.


    Jeg har ingen ide om hvad pokker jeg skal vægle jeg har nogle få krav det SKAL være med USB de skal være behagelige at havde på i lang tid af gangen de skal lyde bare nogenlunde ok og de skal bruges kun til spil og skype ikke noget andet prisen er sådan set lige meget


    nogle der kan hjælpe?


    Har kigget på


    CM Storm Sirus 5.1


    Corsair Vengeance 1500


    Razer Megalodon


    SteelSeries 7H



    Tak

  • SteelSeries Siberia måske?


    selv har jeg et par skullcandy og et par point of view headset, begge er jeg meget tilfredse med :)


    skal det være 5.1 eller 7.1? er det derfor det skal være usb?

  • Nej det er totalt lige meget om det er 5,1 eller 7,1 grunden til det skal være USB er at minijack ikke gider virker på min computer så derfor skal det være USB.


    Og hvad angår Steelseries Siberia så har jeg prøvet dem de er rigtig gode at havde på men de lyder ikke super godt eller ser super godt ud

  • hvis de ikke lyder godt er der noget galt med det headset du har prøvet ;)


    Logitech G35 måske?


    det må godt være 2.0? :D


    ellers kunne Skullcandy G.I. eller Skullcandy Hesh måske bruges? :)

  • Sjovt nok at i taler om dem jeg har prøvet og ikke var så glade for men igen det kunne være det var mandags modeller jeg har prøvet


    Men Logitech G35 syndes jeg ikke om de blev alt for varme alt for hurtigt da jeg jeg prøvede dem så G35 har jeg fravalgt men ellers tak


    Hvis du taler om USB 2.0 så har jeg både USB 1 2 og 3 så det er lige meget hvad det for en version af USB

  • Har selv haft G35 i et par år nu, og de passer mig fint.


    De har ikke ægte 5.1/7.1, men Dolby's surround emulation fungerer udmærket i både spil og film for mig. Jeg er slet ikke i tvivl når der er nogen der går bag mig i skydespil og lign. Bas er der efter min mening nok af, selv om audiofile nok vil påstå at den er lidt "brian" agtig, og ikke er så raffineret og ren som f.eks. et par professionelle bøffer.


    De er selvfølgelig USB, hvilket passer dig fint - vær dog klar over at det betyder at du kun kan bruge dem i Windows (måske OSX og Linux? med lidt pillen, ingen anelse) - de er ikke brugbare på nogen form for konsol eller medieafspiller (anlæg, MP3 afspiller) da USB headset har et indbygget lydkort som er det som kører over USB forbindelsen. :cheers:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Her er dem jeg har kigget på


    http://cult.razerzone.com/wp-c…on_Headphone-mic-down.jpg


    http://www.cmstorm.com/images/products/29/image_167.jpg


    http://img.clubic.com/04839496…orsair-vengeance-1500.jpg


    Det bliver nok en af de 3 men jeg vil gerne høre fra nogle der har prøvet dem omkring hvad de syndes jeg har hørt en masse gode ting om Razer´s Megalodon


    CM Storm Sirus har jeg hørt godt og dårligt om


    Corsair Vengeance har jeg overhovdet ikke hørt om

  • Jeg skal snart også ud og købe headsæt, jeg er dog 99% sikker på at det bliver et Roccat Kave! :thumbup:


    Ægte 5.1 surround, og God Damn! det lyder lækkert ;)

    AMD Phenom II X6 1100T@3.4GHz & Arctic Freezer 7 Pro Rev.2 - HIS Radeon HD 6870 -

    4*4GB 1600 MHz HyperX RAM - Cooler Master CM Storm Trooper- Energon 750W

    Corsair Force 3 Series 120GB - Seagate 7200RPM 1TB - Windows 7 64-bit


    AMD E-Series E-450 - ATI Mobility Radeon HD6470 500GB 7200RPM

    1x4GB 1066 MHz - Windows 7 64-bit

  • http://www.razerzone.com/tiamat/en du kan jo ikke tage andet end den her .. :P hvis jeg nogensinde ser mit headset som jeg sendte til reperation ville det også ende med den her...


    ps aldrig køb thermaltake du har dit produkt i 3 måneder så går det i stykker og du skal lige vente en måned før de åbner deres vare hus i slutningen af januar :) og det kostede 100 at sende det til tyskland :) hold dig til noget i landet det er bare noget lort alt andet.


    jeg købte headsettet thermaltake shock one ganske udmærket høre telefoner - lorte forsikring..

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Det er desvære ikke hvad jeg leder efter de er for store og de har læder puder så de bliver alt for varme tro de har samme problem som Logirtech G35 med at de bliver alt for varme